onsdag 7. januar 2009

prosjekt hobbyrom







Jeg har nettopp tatt 2 strøket på bordet jeg kjøpte på fretex. ser desverre ut som jeg må ta ett 3 strøk også:( Sengen jeg kjøpte hos brukthandleren kommer i morgen tidlig. Da er det bare å hoppe i malingsspannet igjen. Jeg gleder meh til den står ferdig hvitmalt, og fylt med deilige myke puter.Dette skal bli mitt avkoblingsrom. Jeg gleder meg til å sitte å pusle der med symaskinen min. Levende lys og rolig musikk, og en deilig kaffe latte. Neste prosjekt blir å jakte på ett gammelt skap. Jeg må kunne oppbevare tekstiler og putefyll på en ryddig pen måte:)
Ha en riktig god natt!
klem Kari Ann

Jeg må bare få tilføye at jeg er utrolig takknemlig for alle de flotte kommentarene dere legger igjen!! tusen takk! Det varmer virkelig, og de gir meg masse giv til å fortsette .
Klem igjen:))

2 kommentarer:

Bea's verden sa...

Så heldig de er som har et eget hobbyrom. Gleder meg til å se bilder av både bord og seng:o)

Jeg vil også ha en egen oase hjemme, men da må vi nok flytte til et større hus først.......

Anita sa...

Så fint det blir, den sengen blir jo helt topp! Ønsker meg en sånn daybed jeg også! Men det blir ikke nå! KOs deg!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin