fredag 2. januar 2009

årets første bilder
























































7 kommentarer:

tinemor sa...

Vakkert som alltid hjemme hos deg!!!
Klem

Heidi sa...

Kjempefint hjem du har! En fryd å lese i bloggen din!

GODT NYTT ÅR!

Kari Ann sa...

Tusen takk for koselige kommentarer:)) Jeg setter umåtelig stor pris på dem.
Varm klem Kari Ann

liven sa...

Så fine bilder fra hjemmet ditt:o)
Du har en utrolig flott blogg med mange vakre bilder:o)

Natalie's verden sa...

Godt nytt år :)

Kjempe fine bilder ja ! Gleder meg også til våren og sommeren ...

lavendel mio sa...

Godt nytt år!!

Her er det helt nydelig som vanlig:)Storkoser meg når jeg leser bloggen din:)

Go helg:)

Roselove sa...

Så pent du har det!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin