torsdag 8. januar 2009

shopping



































































I påvente at malingen skal tørke, benytter jeg ventetiden med å vise dere hva jeg kjøpte forleden. Jeg var jo som sagt på handletur sammen med ett par venninner. Den nye interiørbutikken Den blå dør skulle utforskes. En svært sjarmerende butikk foresten!! Jeg kjøpte denne vakre champagne kjøleren,en duftspray , ett vakkert sølv egg, og bokstaven m. Videre kan dere se hvordan sikringskapet ble seende ut med tavlemaling.











Ha en super vinterdag!











Klem Kari Ann

10 kommentarer:

Besta sa...

For et nydelig hjem, koselig å være på "besøk" hos deg.

Jannicke sa...

Så mye fint du har kjøpt! Det er sååå gøy å gå i interiørbutikker!
Likte ideen din med tavlemaling på sikring skapet!
Ha en fin dag videre :)

tinemor sa...

Så mye lekkert du kjøpte!
Dame med smak ja.
;-)
Stilig med tavlemaling på sikringsskapet.
Ha en fin dag
:-)

Verandasol sa...

Så smart det var med tavlemaling på sikringsskapet! Det er ikke så lett å skjule de på en smart og lekker måte... Det har du fått til :)

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige ting du har kjøpt :)

Jeg holder og på å male, begynte igår, men har ikke kommet igang enda idag ;) Nettopp kommet hjem..

Gleder meg til å se det du maler...

Ha en fin dag
Klem,Kari

Villa Creme sa...

Den champagnekjøleren var kjempelekker! Gjorde seg like fint som blomsterpotte også:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei igjen :)
Jeg holder på å male en hylle, du ser den på bloggen en eller annen plass hehe. den var mørkebrun, men blir nå hvit :) ser veldig bra ut, men må ha 1 strøk til.
Ellers ett speil og en liten sak med noen skuffer :)

Nå gleder jeg meg til å se ssenga :)) Tenker du har styrt idag..

Klem,Kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei på deg :)
Det ligger en utfordring til deg inne hos meg.
Håper du blir med ;)

Klem,Kari

Lindas skattekammer sa...

Heisan... der ga du meg en god ide.
Jeg har et sikringeskap ute i gangen,har fundert på hva jeg skal gjøre med det.
Foreløbig henger det et bilde over.
Nå blir det nok handlet inn tavlemaling!
Nydelig hjem du har!
Mvh Linda

Anonym sa...

Elsker stilen din!! Du er kjempeflink! Veldig gøy å besøke bloggen din! Kommer garantert igjen!! :) MVH. A.L.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin