onsdag 14. januar 2009

Tulipaner


Loftstuen nå i kveld.

Jeg har funnet frem en gammel taklampe. vet ikke helt hvor jeg skal henge den. Jeg kan jo alltids sette stearinlys i den, og droppe ledningen. Bildet av den flotte sengen er lånt fra nordic style















Jeg har pyntet litt på kjøkkenhylla mi










Dette fuglehuset har fått komme inn i varmen igjen etter flere år ute.Det var gult, men jeg malte det grått.
Jeg har laget meg ett lite rede ....


































I dag har jeg blitt tante! En flott jente kom til verden på nattmorran. Jeg feiret med å kjøpe meg tulipaner i en vakker rosa farge.








Jeg var våken det meste av natten, jeg passet mitt andre tantebarn mens mor og far var på fødestuen. Jeg satt pal med telefonen og ventet. Har fått små ryddet litt i huset i dag, og rakk en liten tur innom en brukthandler. Jeg fant ett gammelt smårutete vindu som jeg skal pusse opp. Har planer om å plassere det på ett gammelt fransk bord. Dere får se etterhvert......
Til sist vil jeg gjerne få takke for alle kommentarene dere legger igjen:))
Jeg setter uendelig stoooor pris på dem skal dere vite:))

Klem Kari Ann

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så gøy, gratulerer tante!! Klem fra Anette

Anitas hus sa...

Gratulerer som tante Victoria, så koselig!
Masse nydelig bilder som alltid hos deg;)
Ha en fin kveld!
Klem:O)

Anonym sa...

Gratulerer så masse skjønne du!! Håpa det står bra te me alle 4 :)

Savna dæ....

Siv xxx

Carpe Diem sa...

Gratulere så mykje som tante:)
Dei er nydelege dessa små nyfødte, kan ikkje få nok av dei.

Du har som vanleg masse fine bileter, det er så fint heime hos deg.

Ha ein fin kveld vidare:)

faire un songe sa...

I do not know if I ever visit your blog.
But I think it is very beautiful.
Beautiful photos.
Greetings Hetty Holland

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo,thank you for the commentar.Very nice Karsholm Bedroom.See you later ,i visit your blog.Lg,Elke.

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer med nytt tantebarn :)
Såå moro :)))

Nydelige bilder som alltid her hos deg. Flott loftstue :)
Så heldig du er som har fått tak vindu.. Jeg har hatt annonse på internett om kjøp, men ingen respons :(((
Får lete videre jeg...

Ha en fin kveld
Klem,Kari

synnøve sa...

Hei,
Så flott blog og så mye nydelig interiør!
Vil tipse om dukkehusblogger; Gå inn på synnovesetdukkehjem.blogspot.com der finner du også lenker til mange andre fine dukkehusblogger med masse tips og ideer!

Fru Langtind sa...

For en nydelig loftstue! Sånn vil jeg også ha:-) Man skulle hatt et stort hus å innrede.... Får bare smøre tålmodigheten litt så kommer det nok!
Gratulerer og nyt det nye tantebarnet!
Klem

Hjerterom sa...

Gratulerer som tante :)

Flotte bilder,aldeles nydelig du har det !
Blir spennendee å se når du har pusset opp det gamle vinduet:)

God helg

Siw

Gro Anita sa...

Gud for en fantastisk smak du har i interiør... Her sitter jeg på bloggen din og drømmer meg bort...
Har linket bloggen din på siden min...
Ha en fiiin helg:)
Klem Gro Anita
groanita77.mobilblogg.no

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei
Jeg har tittet inn hos deg...koselig blogg du har. Du er velkommen til å besøke min blogg og se bilder fra boken Sjarmerende Gjenbruk som jeg har laget sammen med Hanna.
Klem...Ellen

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin