onsdag 28. januar 2009

utfordring

Denne utfordringen har jeg fått fra:http://karpedi.blogspot.com/

Utfordring..
mappe nr 6og bilde nr 6, reglane er:* Gå til foto/mapper* Ta ut den 6. mappen* Finn det 6. bildet* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.* Link til dem, og la dem vite at de er utfordret


Jeg kom frem til dette bildet. Det er av ett bruktfunn jeg kom over tidligere i høst. Her er jeg i full gang med å male den. Legg merke til papptallerkene under hver fot:)))
Utfordringen sender jeg videre til:

2 kommentarer:

Som Mine Dager Er, sa...

Hei Kari Ann

Takk for at du utfordret meg. Men hvis du titter litt nærmere etter på innlegget du kommenterte, så ser du at jeg svarte på den utfordringen ;-) Det var det grønnet bladet med vannperlene på som lå i min mappe nr 6 ...

Falt helt i staver over den flotte kommoden du viser. Tenk å finne et slikt vakkert møbel på bruktfunn. Hadde jubla om det var meg, jeg bare elsker slike ben på møbler. En skikkelig lekkerbisken var den.

Ha en fin kveld.

Klem fra Marit

Lima sa...

Oi så moro :) Takk for utfordringen :)

Mottok smykket idag, det er KJEMPE lekkert! TUSEN TUSEN TAKK :)
Har lagt ut takk og bilde på bloggen min :) Har prøvd å gi uttrykk for hvor glad jeg er, så blei masse STORE bokstaver :P

Klem

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin