lørdag 24. januar 2009

Vil du vinne ett Dyrberg Kern smykke?

Jeg feirer utrolige 30 000 besøkende siden oppstarten i september 2008. Jeg feirer med å trekke ut en av dere som legger igjen kommentar hos meg innen søndag kl 24:00
Vinneren får ett lekkert Dyrberg Kern smykke fra butikken min. Jeg vil takke alle dere som er innom bloggen min jevnt og trutt. En stor takk til dere som tar dere bryet med å skrive en hyggelig hilsen. Jeg setter uendelig stor pris på det!! Til dere som har lagt igjen en hilsen til meg som jeg enda ikke har rukket å svare, vil jeg bare si: Jeg skal gjøre det. Jeg skal sette meg ned så snart jeg har tid...
Stor jubileums klem fra meg..............

36 kommentarer:

Besta sa...

Gratulerer med 30 000 besøkende. Det er kjempe bra. Men du har en fin blogg og så det er ikke så rart.
Vil gjerne være med i trekningen...
Ha en fin helg klem fra Besta

Anonym sa...

Heia Kari Ann!

WOW,30 000 besøkande sia sept!! Det var no kjekt da! Men du.Så har du no jammen ein fin blogg og ikkje minst at du deler den super fine heimen din med oss..så klart at her er det mange på besøk!!
Tenk om alle kom heim til deg fysisk da :-))haha det hadde blitt liv du:-)
Fortsett du med den fine bloggen din,eg kjem igjen!
Jaaa..smykke ja:-) Eg takker no så meir en gjerne til å vere med på trekninga av eit Dyrberg Kern smykke,for dei veit eg er RÅ LEKKRE!!
Lykke til!

Ha ein super fin laurdagskveld!!

Klem frå,
-Randi N.Ott-

Solstad sa...

Gratulerer med sååå masse besøk!!! Jeg har vært innom bloggen din mange ganger før ...men er litt treg å legge spor etter meg ...men i dag må jeg bare ;))Du har en veldig flott blogg!!
Klem fra meg

Ingunn sa...

Gratulerer med et imponerende antall besøkende. Ikke så rart da, her er mye fint og inspirerende å lese.
Klem fra Ingunn, en fersk, men ivrig bloggleser ;-)

Miss.T sa...

Heisann.
Gratulerer med 30 tusen besøkende : ) Dette vil jeg være med på ! Spennende .

Ha en flott helg videre.

Anonym sa...

Hei! Gratulerer! Hilsen anonym beundrer...

Huset på kollen sa...

Oj, jammen har du hatt bra med besøk da - jeg ligger på rundt 10 000 siden juli... Mitt første besøk hos deg i dag, konkurranse vil jeg alltid være med på;)

Bea's verden sa...

Oj grattis med så mange besøkende. :o)


klem fra Bea

Crinoline sa...

Hei.
Gratulerer med 30 000 besøkende.Vil gjerne være med.

Natalie's verden sa...

Hei hei!
GRATULERER så mye!!!! Du har jo en blogg som absolutt er verdt en tur innom minst en gang for dag ;)

Ha en fortsatt fin helg!

~Natalie~

Johanne sa...

Hei Kari-Ann:)
..oj..30 000 det var jammen flott..ikkje rart så kreativ og flink som du er.Gratulerer :)
~¨~
Sidan eg har lagt igjen helsingar hos det ellers òg...så velger eg og henge meg med på denne konkurransen..:):)Koselig gjort av deg :)
~¨~
Ha ei riktig fin helg vidare !
klem frå :Johanne

Guttemamma sa...

Gratulerer med 30000, så moro!! Men så har du jo også et meget vakkert hjem å vise bilder fra da!! jeg trenger definitivt en ny klokke..., så henger meg på! klem fra Anette

gupe sa...

gratulere med 30.000..du har en utrolig flott som jeg besøker ofte..klem:)

Stine sa...

Da prøver jeg meg for andre gang på å kommentere her, dataen klikket etter jeg trykte på publiser-knappen første gangen. Er det ikke typisk! Men jeg vil så gjerne være med på konkurransen at vi gjør et nytt forsøk. Kunne trenge litt luksus i studenttilværelsen, og Dyrberg Kern har sååå lekre smykker.

God helg!
Stine

My home is my Castle - by Kari sa...

Ikke rart du har så mye besøk :)) Bloggen din er jo bare fantastisk og du har eet sånt nyydelig hjem :)
Masse gratulasjoner :)))

Og for en gave du gir bort da !!! Jeg krysser alt jeg har for at JEG skal bli den heldige vinneren hihi ;)

Ha en fin lørdagskveld min venn
Klem,Kari

kroken min:) sa...

oi, det var mangen besøkende! gratulerer med det! vil gjerne være med i trekning! litt ekstra spenning i værdagen;) kjempefin blogg.
klem fra kroken min:)

Meretekj sa...

Nydelig blogg du har!
Jeg vil gjerne være med på trekning av et smykke.

Toril sa...

Gratulerer med veldig mange besøkende på kort tid. Det hadde vært stas å vinne et lekkert smykke!

Julie´s drømmehjørne sa...

30000 er jo helt fantastisk, men så har du jo en fantastisk fin blogg og da. Er stadig innom og titter!
Dyberg &Kern smykke hadde ikke vært å forakte!
God helg til deg!

Lima sa...

Gratulere masse med 30 000 besøk på bloggen din!! Men er ikke så rart da, du har en kjempe fin blogg og et virkelig NYYYYYYYDELIG hjem! Er helt forelsket jeg :)
Er gjerne med i trekningen jeg :P
Ha en fortsatt god helg.

Mette sa...

Gratulerer! 30 000 er jo et imponerende antall da! Men absolutt forståelig.

Har ikke somlet meg til å legge inn en slik besøksleser selv, så jeg vet ikke hvor mange som har vært innom min blogg....koselig er det uansett!

Vil gjerne være med jeg også...

Klem:)

Carpe Diem sa...

Gratulere. Det er veldig mange:)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Så moro med mange besøkende!! ;) Jeg har litt å ta igjen. *ler*

D&K har NYDELIGE smykker - så det ønsker jeg meg veldig!

GOD SØNDAG!

Anonym sa...

Åh, så mange treff, Kari Ann....!! En fryd å se..både hær og live :)

Nyt sømdagen..kanskje vi snakkes på tlf i kveld!!

kram Søster Siv

Livy sa...

Gratulerer så mye med 30 000 besøkende!

Ønsker deg en superfin søndag!
Klem fra Livy

prinsesselinn sa...

hei på deg,det hadde jo vært veldig kjekt.
Gratulerer forresten,
Og hvis du kommer inn til meg kan du vinne en veske
i min jubileumstrekning.
ha en flott dag forresten.

vårt lille hjem sa...

Gratulerer med 30000 besøk! Jammen populær blogg du har:)

Johanne sa...

hei igjen Kari Ann:)
Eit lite dikt hos meg som du med god grunn må ta til deg...som takk for at DU er DU :):)..såå masse hærlige mennesker ein møter på i denne bloggverda..derfor ønsker eg ikkje å oppgi konkrete namn på bloggen min...derfor gjer eg det på denne måten:) Sjølv om eg er ganske fersk blogger og mange av betjentskapene er forholdsvis ferske..er dei så koselige likevel:):) Ha det riktig godt :) klem frå Johanne

Fru Fjeldhammer sa...

grattis med 30000 besøkene!! du har det bare så lekkert hjemme hos deg..

kos deg videre..
klem

Anita sa...

Heia.
Gratulerer med 30 000 besøkende, alltid koselig å titte innom bloggen din. :) Det er jo så gjennomført, masse som inspirerer!
Kos deg videre i det som står igjen av helgen.

Anita
:)

Villa Creme sa...

Gratulerer! Det blir nok mange fler i fremtiden, jeg har deg på listen min! Sjekker innom deg hver gang du legger ut noe nytt:)

Teresa sa...

Hei!
Jeg er faktisk innom bloggen din daglig, selv om jeg ikke er så flink til å kommentere. Elsker stilen din, blir helt satt ut av alle de fine detaljene. :)
Ha en super kveld!
klem

gudlaug sa...

klart jeg har lyst å være med på trekning, fin blogg du har,forresten. jeg er bare en "kikker" hilsen Gudlaug.

Christina sa...

Hei hei,og gratulerer så mye! Jeg oppdaget bloggen din på fredag og ble bare sittende å se og lese...du har jammen meg fått det til, også så gjennomført!Er helt imponert;)
Og DET lekre huset! Hærlig å få innspirasjon gitt;)
Vil gjærne være med i trekningen;)Er ganske ny i blogglandia..hehe!
Ha en fin fin kveld..

Christine Louise sa...

Så utrolig flott blogg du har og grattis med sååå mange besøkende :)
Jeg vil gjerne være med i trekning om smykke :)

Ha en flott kveld videre..

Anna sa...

Gratulerer med 30 000 besøkende, jeg er bare oppe i 11 000 :)
Jeg vil og være med i trekningen :)

Anna

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin