mandag 16. februar 2009

Award


Jeg har vært så heldig å få denne utmerkelsen av Sigrid http://sigridsverden-sigrid.blogspot.com/ Tusen tusen takk:)) Veldig koselig!!





Denne bloggen investerer i og TROR på nærhet. Nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er; å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelse og selv hevdelese. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsen er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til 8 bloggere- som igjen må velge nye 8 blogger - inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.


TUSEN TAKK for at DU er DU.


5 kommentarer:

BROCANTE sa...

Hei Kari Ann! Tusen takk for hyggelig utmerkelse. Gøy at noen setter pris på det jeg holder på med. Du vet - når man går slik og pusler med sitt tror man at tar helt feil noen ganger - så kommer en hyggelig tilbakelding og verden smiler til en! Skal sende den videre til andre som jeg setter pris på!

Kjeruben sa...

Tusen tusen takk!Føler meg beæret og blir SÅ glad!!!
Ønsker deg ein STRÅLANDE dag!
:o)

Tyra sa...

Først GRATULERER så masse med utmerkelsen!! Så må jeg bare berømme vaskerommet ditt! Så utrolig koselig og inspirerende! Har akkurat funnet denne bloggen, nå skal jeg kose meg med å se på resten av den...
Klem fra Cathrine

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Tusen takk snille :o)
Ønsker deg en fin dag!
Klem

Babsy sa...

Heisann, så koselig blogg du har og gratulerer så mye med utmerkelsen *klem*

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin