fredag 6. februar 2009

Det begynner å ta form

Det begynner å ta form i underetasjen. Victoriamannen fikk vondt i ryggen, så vi har hatt noen dagers pause fra oppussingen. Nå gjenstår det bare litt små flikking så er vi ferdig. Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med dollingen. Så jeg er i full gang:))))) Skal ut å kjøpe nye gardinstenger i morgen. De gamle var ikke helt i tråd med min hvite landstil;) Jeg har tatt noen bilder, men er ikke på langt nær ferdig med stylingen. Lifter skal monteres, hyller og skap skal henges opp. Mannen er på jobb i kveld så jeg får vente med det til han kommer hjem.
Nå skal jeg kose meg med en god kopp kaffe litt sjokolade og bloggen.























































2 kommentarer:

adale sa...

du har det så innmari fiiint!!!
Ha en fin kveld

My home is my Castle - by Kari sa...

Føler jeg sier det samme hver gang jeg er her inne hehe.
Nyyydelig du har det....Og flotte bilder...

Ha en fin helg
Klem,Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin