mandag 9. februar 2009

Ett ekstra kjøkken er ganske praktisk


Før:dette brettet kjøpte jeg for mange år siden på en antikvitetsbutikk. Jeg har angret siden, og aldri hatt det fremme. Begriper ikke hvorfor jeg kjøpte det, men ett eller annet må jo ha vekket min interesse?????

Jeg har vurdert lenge på om jeg bare skulle kaste det. Det verste er at jeg betalte ganske mye for det.


Etter: I dag hentet jeg det frem. Jeg kom på et jeg hadde kjøpt ett Green Gate stoff sist jeg var på Fauske. Dermed var jeg i gang. Ut med stifter og glass. Klippe klippe! Og vips! så ble det med ett, ett ganske ok brett.. .....













Enkelte vil sikkert synes det er merkelig at vi har 2 kjøkken i huset. Men det er faktisk ganske så praktisk med dette lille ekstra kjøkkenet. Veldig greit om sommeren med hagen rett utenfor døren. Og veldig kort vei til microen når popcornet skal poppes:)) En annen ting er at det kommer godt med når vi skal bytte kjøkkenet oppe i hovedetasjen. Da lager vi bare maten her nede så lenge.....





Det er ikke det lekreste kjøkken akkurat, men veldig praktisk for oss i allefall....























8 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Heia! Mange nye fine bilder her hos deg!
Brettet ble jo veldig fint!!
Men du...Hvor har du kjøpt spise stolene dine! De hadde passet her!
Ha en fin kveld!

Crinoline sa...

Brettet ble helt nydelig - kjempegod idé. Ønsker deg en god kveld.

tinemor sa...

Så nydelig brettet bel!!
Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Brettet ble helt nydelig :) Står i stil med alt det andre hos deg :)

Nydelig kjellerrom og veeldig praktisk med 2 kjøkken :)

Ha en fin kveld. Nå er det straks 24 ;)

Klem,Kari

christinasinteriør sa...

Hei igjen!
Mente de utom kjøkkenet ditt under dette innlegg! Var så fin høy rygg på de!!
Klem fra masa!

Anneli sa...

Takk for hilsen og gratulerer med gårsdagen
du også!
Brettet ditt ble kjempefint <3 passer jo perfekt til resten av interiøret ditt!
Jeg har kjøpt meg samme gamle vindu som du viser på bildet her,
(på Kostebinderiet)
Det blir nok vår før jeg får skrapet av gammel oransje(!) maling
og malt det på nytt, med hvit maling denne gang..
Ha en fin uke!
Klem <3

Christina sa...

Heisann,så flink du er..brettet ble jo superfint;)
Kreativ gitt..:)
Kjøkkenet så også veldig bra ut,alt er jo så gjennomført!;)
Klem C

Johanne sa...

Hei :)
Såg du som du hadde en ordentlig god morsdag :)...det hadde eg òg :)..hærlig med sånne dager ;)

Eg synest kjøkken nr.2 er kjempekoselig hos deg...må være hærlig å ha ei ekstra kjøkken..spes.når ein har store selskap...Du har det så gjennomført og fint !

Og det brettet ditt vart kjempefint..og passa så fint inn i lag med stilen din ellers :):)

Kos deg vidare og ha en god dag i morgon :)klem frå :Johanne

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin