fredag 27. februar 2009

Ett lite glimt fra meg

Først vil jeg få takke alle dere som legger igjen slike skjønne hilsninger, Jeg setter stor pris på alle sammen, og prøver å svare på de aller fleste:)) Dagen i dag har vært veldig koselig , og ganske hektisk. Min kjære mann og min skjønne datter har begge bursdag i dag. Så her har det vært full rulle fra tidlig morgen med rydding og baking. Gjester har kommet og gått, og nå ligger jeg som en sekk på sofaen. Jeg håper og tror at mine kjære to er forøyde med dagen......Prinsessen som fylte 11 år i dag er akkurat gått i seng. Husbonden sitter med sin nye mobil, og jeg var da snar med å gripe etter PCen. Har ikke fått lagt inn noen nye bilder enda. Men jeg har store ambisjoner om å gjøre det i løpet av morgendagen. Stor natta klem til alle sammen!!!





9 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer med de begge to :)
Skjønner godt at du ligger rett ut i sofaen nå ;)

Ønsker deg en fin helg og gleder meg til nye bilder hos deg :)

Klem,Kari

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Kari-Ann :)
Gratulerer med jubilantane:):)Min go-gut fyller 13 år i dag 28 febr..(egentlig 29 ;);)

Koselige bilder du viser Kari-Ann..og en annen ting er at du er veldig koselig å skrive helsingar..du sprer masse glede ved å være den du er :)

Kos deg vidare utover helga :)
go-klem frå :Johanne

Anita sa...

Gratulerer med dagen til dere begge!

Faktisk så har dattera mi bursdag også, blir 3 år hun da!

Ha en finfin helg!
Anita

Linda sa...

Gratulerer så mye med både datteren og mannen :)

Deilig når det er vel overstått også!

Ha en fin helg:)

prinsesselinn sa...

God helg til deg,
regner med den er koselig , med selskap og greier.
;)

Missfryd sa...

Her var det MYE fint! Tror ikke jeg har vært her før, men titter gjerne innom igjen.
Gratulerer og fortsatt god helg:-)

Christine Louise sa...

Så flotte bilder du viser oss :) Skikkelig fint altså :)

Klem

BROCANTE sa...

Bursdag på samme dag? Det var litt av en presang han fikk for 11 år siden da! Ha en fin søndag.

Lenas hjem sa...

Hei. her var det mye fint. Utrolig vakkert hjem du har.:)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin