torsdag 12. februar 2009

Gjestebadet








Her er bilder av gjestebadet vårt. Jeg er veldig glad i lysekroner , og har dem i så og si i alle rom. Jeg har samlet i mange år... Den første fikk vi i bryllupsgave for 12 år siden.













Her er spisekroken i underetasjen. Jeg prøvde ut kameraet mitt i forskjellig lys, og det med noe varierende resultat. Etter at vi malte veggene trives vi mye bedre.
























































Jeg har hatt 2 lamper liggende en stund. Har ikke hatt noen plass å henge dem. . Etter at jeg pusset opp underetasjen fikk jeg en lys ide. Jeg trengte litt mer lys . Og da kom jeg til å tenke på de to lampene. Jeg koblet dem sammen, og resultatet ble ganske artig! De gylne grenene lager en veldig behagelig dunkel belysning. Det føles alltid godt å kunne bruke ting man allerede har i stedet for å måtte kjøpe nytt...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bilder. Er helt imponert over helheten i huset. Ha en fin helg. Med vennlig hilsen Emma

Johanne sa...

Hei Kari Ann !
Tenk å være gjest hos deg...og gå på DET VAKRE gjestebadet !! Utrulig fint og gjennomført..og til og med lysekrone der òg :):)
Er skikkelig imponert !
Såå fint i stova di òg..og lampa du har hatt liggande var skikkelig artig !
Ha en kos fredag..godt det snart er helg :)gohelg-klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Ja her kan man ikke annet enn å trives :) Til og med på do hehe ;)

Nyydelige bilder....

Klem,Kari

opp ei trapp inn ei dør sa...

Det er lekkert over alt hos deg! Lysekronene dine er flotte, så gir de så fin stemmning i rommet...liksom litt herskapelig. Likte godt vasken og skapet med hånddukene i! kjempefint! ha en super dag!:)

Crinoline sa...

Wow, for et gjestebad, til og med lysekrone. Stuen din er også helt i min smak. Ønsker deg en god helg.

Anonym sa...

åå, for noen stemingsfylte bilder:) Et alldeles nydelig hus:) Gjestebadet så veldig innbydende ut, nydelige lysekroner:)Man får lyst til å flytte rett inn;)
Er jo så artig med gjenbruk og finne frem ting man har fra før i en ny setting..
Ha ei kjempefin helg:)

- Rachel-

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin