fredag 13. februar 2009

Gjesterommene er klargjort.....

Hobbyrommet som også fungerer som ett ekstra gjesterom, er vasket å klargjort til vinterferie gjestene.









Litt flere bilder fra tv stuen
Tv vår står inne i dette skapet.
























I dag har jeg klargjort begge gjeste rommene. Vi er så heldige å få besøk av familien fra Lier:)) De skal være her i vinterferien, og vi gleder oss stort! Beklager at noen av bildene er så mørke. Intensjonen min var å gjøre bildene litt stemningsfulle, men det ble ikke helt som jeg ønsket;(






















































Ett gammelt sausenebb har fått ny funksjon........













Den gamle esken rommet opprinnelig en flosshatt. Jeg falt for den vakre dusblå fargen















Er så glad i disse vakre blomstene........













6 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Hei! For ett delikat hjem,blått er nydelig!!
Ha ei nydelig helg!

Villa Valle sa...

VELDIG koselige gjesterom! Heldige de gjestene dine som får sove der.. Tenker de sover godt! Likte godt det blå sengetøyet.. og lysekronen.. og garderobeskapet.. og tvskapet.. mm.. ja, det meste! :)
God helg!

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig Kari Ann..
heeelt nydelig...
Du er bare såå flink til å få de til..Hele huset ditt er så gjennomført og stilig og lekkert :)

Det blåe var herlig til...

Klem,kari

sortekatt sa...

Hei,så fint hjem du har!
Nydelig gjesterom, så koselig med vinterferie-gjester!!
Kos dere masse,og ha en flott helg:)
Klem Mona.

BROCANTE sa...

Deilig å være gjest i slike gjesterom! Nydelige interiører - gjennomført nydelig stil i alle rom.

Johanne sa...

Hei Kari-Ann !
Tenk å være gjest hos deg...dei delikate gjesteromma og gjestebadet...må være en drøm !
Eg må ærlig innrømme at eg har aldri sett maken !! Jau...kanskje då eg var lita og kom til mi kjære bestemor i Trøndelag...ho hadde såå nydelig gjesterom...alt var lyst..huska vi brukte vaskefatet med tilhøyrande mugge...åh..gode barndomsminner.

Kos deg med gjestane frå Lier !
Ha ei fin-fin helg :)klem :)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin