søndag 8. februar 2009

Gratulerer med dagen!

Gratulerer så mye med morsdagen alle mødre!
Jeg ble vekket av mine to engler i dag, med nydelige kort og yndlings parfymen. De hadde laget i stand en deilig frokost, med varme rundstykker, egg og masse godt pålegg. (Må nevne at far hjalp litt til) Vi hadde en kjempekoselig lang frokost. En veldig fin stund, Og jeg er så uendelig takknemlig for familien min. Så spilte vi millionær ved kjøkkenbordet i mange timer, og nå er jeg henvist til stuen, og sofaen. Mens far lager middag..... Hvorfor er det ikke morsdag litt oftere??
Jeg nyter hvertfall denne dagen, og synes jeg er verdens heldigste mamma og kone................





Mozzarella salat med parma skinke til lunsj. Jeg bare elsker denne salaten. MMMMMMMMMMM!




5 kommentarer:

Guttemamma sa...

ja det er godt å få være litt på stas!! Kos deg videre!!

Crinoline sa...

Den lunsjen så veldig god ut,nam,nam. Kos deg resten av kvelden.Deilig å bli vartet opp.

mi-rachel sa...

fin blogg du har.
kommer gjerne igjen!

My home is my Castle - by Kari sa...

Den salaten så nyyydelig ut :))
Godt å høre at du har blirr satt pris på idag ;)
Jeg har og hatt en herlig dag. Er trøtt nå siden vi har hatt det minste barnebarnet på besøk hehe ;)

Klem,kari

liven sa...

Høres ut som du hadde en fantastisk morsdag:o)
Tenk å ha en slik dag!!

Har kikket i bloggen din nå.....og du så fint du har det:o)

Ha en fin kveld og en god ny uke:o)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin