onsdag 25. februar 2009

Inspirerende bøker




























Da var alle våre feriegjester reist, og huset føles med ett veldig tomt......






Vi har vært så heldige å hatt besøk i nesten 2 uker . Derfor har jeg hatt ett blogg opphold. Nå er jeg tilbake igjen, og starter med å vise bilder av noen av mine mange interiør bøker. Jeg søker inspirasjon mange steder. Men koser meg ekstra mye med nettopp disse bøkene:))

Denne boken av Alexandra Villefrance






er full av lekre og smarte ideer.






Mye fattigmannsølv som vi er så glade i........
























































































Denne boken fikk jeg senest i dag i posten. En utrolig vakker bok, full av den vakre franske landstilen

7 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Heldig du som har så mange vakre og inspirerende bøker...Jeg har noen av de,men ønsker meg flere av de du viser....Så takk for tipset:O)Ser du også er glad i fuglebur....Viser mitt i dagens innlegg...ønsker meg en vegg full....

Adale sa...

Ser jeg må skaffe meg noen av de der!
Du har et fantastisk hjem,kjempefiiint!

Flott at du er i bloggemodus igjen,ser altid frem til å titte inn hos deg!
Adale

Johanne sa...

Hei Kari-Ann !
..kan tenke meg at dine gjester har storkosa seg i dei nesten 14 dagane dei har vore hos dokke. Hærlig vertskap...og nydelig atmosfære i heime...gjesterom og gjestebad som er vakrare enn på hotell....Dei reiser sikkert heim med full-ladda batteri og senka skuldrer !

Ha det godt Kari-Ann:)go-klem frå :Johanne

Maria sa...

Så mange fine bøker. Moro å sitte å bare la seg inspirere. Kjenne lysten til å gjøre noe bare kommer sigende... :)
Klem Maria fra Idekroken

My home is my Castle - by Kari sa...

Så mange flotte bøker du har..
Jeg har ikke fått pakket opp mine enda.. Har bare bodd her siden oktober hehe ;)
Flere her som jeg ikke har og de så flotte ut :)

herlig å bli alene igjen selv om det er veldig koselig med gjester og da :))

Klem,Kari

tonemor sa...

mange bra bøker der ja. må nok gå til anskaffelse av noen av de ja.
ellers må jeg si at du er en av mine favoritt blogger. Du har et NYDELIG hjem.
Go helg til deg og dine.
Hilsen fersk blogger

Hjerterom sa...

Masse flotte bøker du har!
Kjøper mest blad jeg,men ser at jeg må skaffe meg noen bøker også :)
Kommer liksom ikke på å se etter...
Så er det jo fint med bøker i hyllene å da..


Siw

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin