mandag 2. februar 2009

kurv og rotting.....

Var bare nødt til å vise dere disse lekre bildene fra Riviera Maison









Elker slike kurver. Jeg fyller dem med saker og ting. Og de er supre til å skjule rot.........




Jeg savner syrommet mitt, Særlig nå som den nye Tildaboken er kommet i hus........





Oppussingen går sin gang. I dag skal vi ta 2 strøket på veggene. Håper vi kan begynne å sette ting på plass i morgen. Jeg hater å ha det rotete. Både hobbyrommet mitt og gjesterommet er fullstappet med møbler. Har teipet igjen dørene for å slippe pussestøvet. Håper det hjelper......

3 kommentarer:

Camilla H. sa...

Riviera Maison er et fantastisk interiørkonsept! vi sikler på spisebordet du har bilde av her... Synd det er så vanvittig dyrt her i Norge! Takk for masse inspirasjon og tips til å få mitt hjem "på stell" oxo! ;)

Hilsen Camilla H.

Maria sa...

Hei igjen. ja det var fine bilder. Ja har man hatt syrom, må man nesten fortsette med det. :) Jeg har akkurat sydd litt, og har neyyopp lagt ut resultatet på siden min :) Ta gjerne en titt...
Klem Maria fra Idekroken

Johanne sa...

Hei Kari-Ann !
Ja..her var mykje vakkert. Eg og er tilhenger av kurver...ok å ha ting for hånden som nødvendigvis ikkje er så vakre...men det blir liksom så ok når ein putter det i ein sånn kurv...oj det vart ei tung setning..men det er seint på dag ;);)

Heldig som er komt så langt med oppussingsprosjektet at dokke skal begynne og ha på plass ting i morgon..blir spennande å sjå :):)

Ha det godt :)klem frå Johanne

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin