torsdag 19. februar 2009

LITT AV VÆRT



Bestilte disse linputene fra den nye HM-collektionen i dag.












Måtte bare vise disse nydelige møblene fra:http://www.peterosborn.no/











Snakk om landlig sjarm........












Jeg tar gjerne oppvasken ved denne koselige benken.....









Dobbelt opp med bilder, men fin var de:))








Er de ikke nydelige??





Her kunne jeg godt spist frokosten min......










Dette kunne stått på vaskerommet. Rett inn med nystrøkne laken.....












Skrivebord til prinsessen.......?










Mine barn er for store for denne, men søt er den:)


















Nyyyydelig











Veldig fin farge...












Elsker det, bare elsker det!








































Det måtte vært på gutterommet


















Veldig søte












5 kommentarer:

sortekatt sa...

Er helt enig, ønsker meg ALT!!!
Ha en fin kveld:)
Klem Mona.

My home is my Castle - by Kari sa...

WOW...
Såå mye flott du viser !!! Her må jeg inn å kikke ;)
ALT var jo lekkert jo...

Ha en fin kveld videre :)

Klem,Kari

My home is my Castle - by Kari sa...

Utrolig mye lekkert der inne.. har ikke sett disse møblene før, så takk for tipset ;)
Dette må vel være noe for deg som skal ha nytt kjøkken ;)

Klem,Kari

Drømmehuset sa...

ÅÅÅÅÅÅ, SÅ mye fint!! Helt etter min smak!!
Og tusen takk for awarden -utrolig koselig:)

Besta sa...

Fine puter. Møblene var og lekre.Spesielt lintøy skapet :-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin