lørdag 14. februar 2009

Litt nytt i dag........






Kveldstemning på kjøkkenet
Muligens litt i mørkeste laget:))
Trappen må også pyntes litt med vårlige blomster....




Et liten titt på min lille" kjøkkenøy"




Ett gammelt hvitmalt bord fungerer foreløpig som kjøkkenøy. Har vært hos en kjøkkenleverandør i dag.



Kanskje blir det nytt kjøkken veldig snart........





Kveldstemning på kjøkkenet





De hvite lysestakene er fra Lene Bjerre

















En ny Hortensia.......











Vårfornemmelser....



















Var innom Løwini og kjøpte denne lekre puten. Jeg har beundret den en stund i Slettvold katalogen. Jeg er veldig svak for å blande litt blått i det ellers hvite interiøret.

























































I dag har jeg og ungene vært på bytur. Vi hadde det veldig hyggelig. Måtte kjøpe litt blomster med hjem. Disse vakre rosene fikk plass på skrivebordet i loftstuen.


































9 kommentarer:

Lima sa...

Nå må jeg se om jeg klarer å huske alt jeg har lyst å kommentere, her hersker nemlig ammetåka :P
Kjempe koselig kjøkken dere har, koselige med levende lys :) Liker også veldig godt lysestakene fra Lene Bjerre og tekannen og koppene fra Green Gate.
Og så nydelig gjesterom du har! Er redd at hvis jeg kom på besøk, så ville jeg aldri dra hjem igjen! Hehe :P Er jo så NYDELIGE gjesterom og DET nydelige badet!!
Og kjempe koselig uteplass dere har også :)

Crinoline sa...

For et nydelig kjøkken! Ønsker deg en god søndag.

Kjeruben sa...

WOW! Du må jammen ha stort kjøkken!?! Kjempekoselig sitteplass, og berre ELSKAR den store lysekrona! Og så må eg kommentere lysestakane fra LB: kjempefine! Du viser mykje flott i dette innlegget!

Livy sa...

Nydelige stemningsbilder! Er så koselig å kjøpe med litt blomster hjem til helgen synes jeg - blir så glad av det:-)

Ønsker deg en strålende søndag! Klem fra Livy

Christine Louise sa...

Du har et NYYYYDELIG hjem :) Elsker stilen din :)

Klem fra meg..

Sigrid sa...

Hei.

Flotte bilder :)

Det ligger noe til deg på siden min!

Vestlykkjas kosekrok sa...

Så pent dere har det!!!!

Snuskefrua sa...

Bare for å ha det sagt:
DU HAR ET NYYDELIG HJEM!!!
Kunne flyttet rett inn jeg!
Skjønner ikke helt hvordan dere greier det. Jeg har nå, i en alder av 33 år funnet min stil. Og nå må jeg jobbe hardt med å realisere den!
Kjenner inspirasjonen renner inn...
Snuskeklem fra meg:)

SofiesRom sa...

Heisann Kariann.
Lenge sia æ har sett dæ nu.
Du har et flott hjem, gjennomført stil i alle rom. Har du d alltid så ryddig eller? Du skulle sett mitt vaskerom....
Ta deg en tur innom...vi har fått noen flotte ting fra Lisbeth Dahl, og om ikke så lenge kommer Lene Bjerre......vet du liker stilen....har bestillt masse tekstiler fra henne til sommeren...SAvner interiørpraten vår...wenche

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin