onsdag 4. februar 2009

Litt nytt......

Dette buret var opprinnelig svart. Det har stått ute i flere år. I går tok jeg det inn, vasket det og malte det hvitt...
Min nye krakk kom i posten idag. Kjøpte den fra Brocante. Den er kjempeflott, og passer helt perfekt inn sammen med de andre lin møblene.

Kjøpte også disse legre håndklærne i lin med monogram.


Litt vårstemning i loftvinduet.

Rosa tulipaner er ett vakkert innslag i et ellers hvitt miljø......






Disse Lene Bjerre putene har jeg hatt i mange år. Jeg tar dem frem hvert år når det våres ute.





Jeg skal dele en hemmeliget med dere. Tulipanene jeg har rundt omkring i huset er kunstige. De er kjøpt på plantasjen og blir veldig naturtro med en skvett vann i vasen.Det er sikkert fy fy med kunstige blomster, men jeg er så lei av å kaste utvokste tulipaner etter bare ett par dager....







Huff! Misset og la ut 3 like bilder.......

























5 kommentarer:

Natalie's verden sa...

Hei hei !
Trodde faktisk at de var ekte jeg ;)
Har du tenkt noe mer på å starte opp en interiør butikk ? Skulle bare si at jeg går å vurderer STERKT på om jeg skal det :) Har utrolig lyst!

~Natalie~

Mitt hjem, Anita sa...

Så utrolig flotte bilder du viser, fugleburet var nydelig, og tulipanene kunne du ha lurt meg med:) Anita

Maria sa...

Ja de tulipanene var virkelig naturtro. Så lurt! ;)
Klem Maria fra Idekroken

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg har og endel falske blomster ;) Er så mye flotte nå og jeg har ingenting imot så lenge de ikke ser helt plastikk ut. Er litt nøye på det ;) Dine ser jo nydelige ut...
Putetrekkene er jo bare såå nydelige.Og krakken var lekker... Ja alle bildene er jo vakre :)

Klem,Kari

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, beautiful pictures.Lg,from Elke.****************** :o)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin