tirsdag 3. februar 2009

vårfølelse og grønne plener.....

Her i Bodø er det helt fritt for snø. Vi har mildvær, og grønne plener. Har nesten lyst til å begynne å ordne i hagen. Men lar det være med tanken. Her ved kysten snur været raskt. I morgen har vi kanskje fått snø igjen. I mellomtiden nyter jeg disse vakre vårinspirerte bildene. Må bare nevne at peoner er de vakreste blomstene jeg vet :)
Ønsker alle en hyggelig tirsdag! Selv skal jeg stelle litt hjemme før jeg tar en liten bytur.














2 kommentarer:

Anita sa...

Er helt enig peoner er vakkre.
Nydelig bilde med perleblomst også,vårlig.
Her i sør er det ikke mye vår. kaldt og snø. Snøen har lagt i noen uker nå, litt uvanlig for den pleier å forsvinne ganske fort..
Nei, nå må jeg i vei på jobb.
Ha en fin dag:)
Klem Anita

My home is my Castle - by Kari sa...

Peopn og roser er absolutt mine favoritter, ja og så ranukler da :))

Ha en fin dag og kos deg i byen :)
Klem,Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin