fredag 6. mars 2009

Blått til lyst, og innlegg som ble borte...........




Vet ikke helt hvordan jeg klarte det, men jeg presterte å slette hele forrige innlegg. Desverre rakk jeg ikke å lese kommentarene som stod der:(( Til dere som hadde skrevet dem: Beklager så masse! Jeg prøver meg på ett nytt innlegg. ØNSKER ALLE BLOGGERE EN SUPER HELG!!


MIN BLÅ FØLJETONG FORTSETTER HER: Dette er gjesterommet













Hobbyrommet ble jeg ganske fornøyd med. Det er svalt og lyst. Akkurat slik jeg liker det........



Den gamle tapetrullen i blå Toilet frisker opp arbeidsbordet mitt.


Den gamle rokokko stolen har fått nytt liv med vakkert blått stoff.

















Kj.øpte ett lite sølvbrett og 3 blå kubbelys på Fauske i dag. Putene hadde jeg på lur fra før. Blåfargen er mye dusere i virkeligheten








Det frisket opp i ett ellers HVITT rom.





























9 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Herlige bilder av ett nydelig hjem!
Ha ei nydelig helg!!

Nostalgia sa...

Nyydelig ! Jeg er i det blåhvite hjørnet selv idag og ble veldig inspirert. Veldig smakfullt !

Klem, Nostalgia

aase sa...

Vakkert hjem du har!! Jeg lager akkurat kort i de fargene du viser i stuen din idag jeg, lekkert!! så mange flotte møbler du har!!

BROCANTE sa...

Ja - mystiske ting skjer noen ganger - man trykker på en knapp og vips er det gjort. Nyedelige bilder med blå innslag!

Hjerterom sa...

For et NYDELIG hjem du har!!
Koselig på alle rom :)
Takk for titten:)

God helg til deg og dine.

Siw

moni sa...

så utrolig nydelig du har det! en kjempekoselig og vakker blogg. jeg nyter å sitte her å lese å titte på de vakre bildene dine. Du må ha en videre flott helg:)

SofiesRom sa...

Flotte ting du har funnet hos Fru Dahl....flott butikk.
Er kjempefint med det blåe sammens med alt d hvite. Vi har bestillt stolputer som er blå og hvitstripet, med skjørtekant og et nydelig monogram. Så du var på utkikk etter noen med grått i, men kan hende disse vil passe i din blåe periode. Slik stol som du ønsker deg har Royal Classic.dk. Vi fører d merket. wenche

Julie´s drømmehjørne sa...

Du har det utrolig fint hjemme hos deg altså! Skikkelig gjennomført og koselig!
Ha en koselig helg!
Klem Julie

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder som alltid fra deg :)
Er og begynt å bi glad i lyseblått, så det dukker nok opp her og etterhvert ;)

Klem,Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin