torsdag 26. mars 2009

Bruktfunn

Litt bilder fra stuen min tatt i ettermiddag, og mine nye funn fra Fretex Søtt gammelt speilskap til å henge på vegg. Kun kr 189,-
Kjempefint og riktig farge!!!!!

Selv knotten var søt::)


Servantskap. Her er det bare å sette på en lekker vask. Kun 189,- Jeg er super fornøyd!!!



Det er alleredeplassert på vaskerommet mitt........




Her i denne stolen nyter jeg interiørbladene mine












Her er dagens lektyre....







Måtte bare kjøpe med denne hjem fra ica i dag.








13 kommentarer:

Jorid ღ Noe på hjertet sa...

Så fine ting du har kjøpt! :-D
Så synd fretex flyttet fra Levanger her jeg bor, til stjørdal, 40 min unna! ...

Ha en flott helg!

Herskapelig shabby sa...

Så fint speilskapet ditt var! Så billige fine ting på Fretex finner man ikke her jeg bor! Her koster det mange hundre kroner for en lite pen blomstrete sofa fra 80 tallet! Kjempe heldig var du!

opp ei trapp inn ei dør sa...

Så heldig du var å finne to så flotte skap til en så billig penge!

Nydelige bilder du viser fra lesekroken din, kos deg med dagens lektyre:)

Anonym sa...

jeg har kjøpt akkurat samme baderomsinredning som deg på finn. det er en ikea inredning og speilskapet hører til servantskapet. jeg kjøpte mitt tilsammen for 500. da var det med servant og lys over speilet. men jeg måtte male den selv. jeg gav den 3 strøk eggehvit og den ble kjempefin. vi har den på badet i leiligheten.

Anettes hus sa...

Wow! Så flotte skap du har funnet!! Nyyydelige bilder fra ditt vakre hjem!

Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

Anonym sa...

åå, så nydelige bruktfunn:)heldig du;) Kjempefine bilder du viser fra stuen, stolen passet så fint inn:)

Ha en fin torsdagkveld:)

Rachel

Maliva`s verden sa...

Wow,det var litt av noen funn du..til en så rimelig pris...Heldig du:O)Nydelig bilder hos deg var det også....Klem fra Maliva

Anonym sa...

Åh...så fint.....!! Når ska æ få kom å sett ilamme dæ i stolen å se i interiørblad???

Søstra send dæ en god og varm klæm

Heidi sa...

Så mye fiiint det var i bloggen din! hvitt er vakkert :)

My home is my Castle - by Kari sa...

Så flotte skap du har fått deg. Og for en pris !!! Latterlig billig :))

Klem,Kari

Interiør 63º N sa...

Hæ, betalte du ikke mer for det nydelige skapet ????
Jeg bor jo selvfølgelig ikke i nærheten av noen Fretx, og på bruktbutikkene her er det bare skrap :O(

Ønsker deg en kjempetrivelig helg

Kirsti

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Flotte funn og nydelig hjem :)

Mette sa...

Jeg ønsker meg også et slikt servantskap! Lekkert - heldigvis har Ikea et ganske fint skap, en hel serie til og med;o) Må vel kanskje nøye meg med det...

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin