Velkommen

Så koselig at du stikker innom.
Jeg håper du vil like deg her på bloggen min.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.
Klem Kari

tirsdag 3. mars 2009

De blå detaljene

I dag har det vært ett nydelig vær her i nord. Solen har smeltet bort en god del snø og det drypper fra tak og renner. Jeg håper det er våren som er i anmasj. Vet jo at vi bare er i begynnelsen av mars, men det er jo lov å håpe da::))
I dag har jeg bare vært hjemme å stullet i huset.
Her er bilder fra tv-stuen.





Her er hoved stuen. Jeg har fått dilla på blått. Synes det gjør seg så godt sammen med alt det hvite.





Det blå stoffet som ligger på den ene stolen fant jeg i går i en restekurv på Bohus. Tenkte å sy puter av det.


Her er de nye brikkene mine fra HM collectionen.



Veldig fine til mitt blå middagsservise.








Jeg er storforbruker av friske blomster. Disse lysrosa tulipanene er favoritten for tiden.














4 kommentarer:

Silje sa...

er helt enig med deg i at det blå passet svært god til alt det hvite hjemme hos deg :) du er veldig flink til å ha det lekkert og deilikat hos deg, men ikke for stivt. Så du har det utrolig hjemmekoselig. :)

Maria sa...

Så flott! Er egentlig selv det man kaller et blå-menneske. Men det har blitt lite blått den siste tiden.
Tenkte akkurat på hvor godt det passet til serviset ditt ja ;)
Klem

Living White sa...

Ser det er flere som er i en blå periode:) Rart med det, da det går mot lysere tider vil man forandre.

Du hadde en så utrolig koselig stue. Likte den veldig godt:)

Guttemamma sa...

Lekkert med blått og hvitt sammen, veldig enig!! Må få sjekket ut den hm home greia...

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen

Puslekroken

Puslekroken

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin