lørdag 28. mars 2009

De små detaljene


Litt detaljer i hjemmet mitt......





































































































Det har vært en litt trist dag. Jeg og ungene har vært på besøk hos min gamle bestemor. Hun er blitt veldig gammel og har mange plager og smerter. Det er vondt å se på . Etter besøket dro vi hjem og fant frem syklene til ungene. Det er snøfritt her nå, og perfekt vær til å sykle. Vi skal senere få besøk av nabobarna som skal overnatte.
Ønsker dere alle en riktig koselig helg!
Klem
















8 kommentarer:

MarnyAlice sa...

hei :) so fine bilder frå huset ditt!! trist når familiemedlemmar vert gamle og sjuke ja...ser det ofte på jobb, men trist kvar gang likevel...mange gamle er ofte "lei" av livet og føler dei har gjordt sitt, det syns eg er fint å tenke på :) håpe det går bra med bestemora di!
ynskje deg ei fin helg!!
Klem :)

Mette sa...

Nydelige bilder fra huset ditt!

My home is my Castle - by Kari sa...

Ja det er trsit med de gamle i familien når helsa skranter... En er jo så glad i dem......

Bildene dine er vakre somm alltid, og påskeeggene skikkelige flotte :)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Hjerterom sa...

Det var mange nydelige detaljer fra hjemmet ditt!
Du har det helt nydelig:)
Uff ja,det er ikke godt når noen har det vondt..


Siw

Jorid ღ Noe på hjertet sa...

Så mange nydelige bilder fra hjemmet ditt :-D

Ha en flott lørdag!

Prinsessa sa...

Nydelige bilder fra hjemmet ditt. Ha en herlig kveld videre. Klem fra Elin:O)

Guttemamma sa...

Så trist og vondt når våre kjære nærmer seg livets slutt. Mistet selv min kjære mormor i ferbruar, veldig vondt! Lykke til...klem

Marie sa...

Masse fine bilder og inspirasjon! Du har det veldig fint!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin