onsdag 18. mars 2009

endelig tilbake......

Endelig tilbake til blogglandia. Jeg har lagt en dramatisk uke bak meg. Det har vært en beintøff uke! Vil ikke komme nærmere inn på hvorfor, da jeg vil holde en litt anonym profil her. Men livet består av opp og nedturer, og jeg kan bare si at jeg har fått smake litt på det den siste uken..... Men her er jeg igjen, og det er deilig å endelig kunne slappe av med bloggen igjen:)
Jeg holder fremdeles på med skatoll prosjektet. Regner med å kanskje kunne være ferdig i morgen. Siden sist har jeg fått ett nytt prosjekt som står for tur. Fikk av en s ......
nill tante ett vakkert gammelt hjørneskap. Det er i mørkr tre, så jeg lurer på om ikke penselen må frem igjen.














9 kommentarer:

tonemor sa...

Så koselig å ha deg tilbake. Alltid så trivelig og inspirerende å titte innom siden din. Håper ting ordner seg for deg. STÅ PÅ!
KLem

Livs Lyst sa...

Så mye koselig det var her!
Hilsen Ljo :O)

Hverdagen vår sa...

Så kos at du er tilbake.
Håper hverdagen er bedre for deg nå-
Nyt dagen og håper det er like flott solskinn hos deg i dag som det er på mine kanter:)

Klem fra Eli

SofiesRom sa...

Heisann lille venn.
Flott at du er tilbake, har sett etter deg hver dag:)

Lima sa...

Hei hei!
Så koselig at du er tilbake igjen, du har vært savnet :)
Håper ting ordner seg for deg..

Kjempe fine bilder, nydelig drivhus med akkurat passe pynt :)

Crinoline sa...

Velkommen tilbake.Håper at ting ordner seg for deg.

Christine Louise sa...

For en nyyydelog blogg du har altså :) Interiøret ditt er helt etter min smak :)

Klem :)

Kari sa...

Tusen takk for de skjønne kommentarene dere legger igjen på bloggen min! De varmer og gleder meg veldig:)))))))))))
Klem Kari A

Anneli sa...

Hei (:
Har tenkt mye på deg i det siste. Ja livet er visst ingen dans på roser..
Godt at du er tilbake!

Må bare kommentere de nydelige roseputene du har i sofaen <3 De var virkelig vårlige og flotte!
Håper du har en koselig helg (:
(PS mange nyheter i butikken og flere kommer i mai, ca uke 20)
Klem <3

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin