søndag 1. mars 2009

LITT AV VÆRT

Kjære alle dere trofaste bloggere som jevnlig besøker bloggen min, alle dere som legger igjen koselige hilsninger. Tusen takk for at dere er der:) Tusen takk for at dere deler av tiden deres og legger igjen kloke og varmende ord. Jeg setter stor pris på dere alle sammen. Det skal dere vite! Jeg lovte å legge ut noen nye bilder. Men jeg må si det er vanskelig å finne noe jeg ikke har vist før. Håper dere bærer over med meg om dere har sett motivene før:)) Denne flotte kalenderen i mørk zink fikk jeg i gave fra min kjære svigerinne Katrine. Det er det eneste nye jeg har å vise i dag.
De rosa tulipanene kjøpte jeg på fredag,de synger snart på siste verset....


Jeg har pyntet med slike snøklokker rundt om i hele huset. Synes de er så vakre



Madonnaen er ett av mine kjæreste eiendeler. Jeg har fått den i gave av to nære venninner......



Ett av mine mange stillebener.......










Jeg er veldig glad i hvite hortensiaer




6 kommentarer:

Linda sa...

Så vakre bilder!

Den Madonnaen var virkelig nydelig :)

Ha en fortsatt fin søndagskveld :)

Camilla at home sa...

Kjempefine bilder, det gjør ingenting om du viser noe på nytt når du har det så koselig! Krusene er kjøpt i Haugesund på Room4More, men det er av merket Burleigh, så de kan kjøpes på nettbutikken www.burleigh.co.uk, og det kan godt være de forhandles på en butikk i interiør i nærheten av deg også, det går jo an å skrive mail og høre. Ha en riktig så fin søndagskveld videre:)

Maria sa...

Fine bilder igjen her ;) og vakkert med snøklokker! Vårlig og vakkert.
Klem Maria fra Idekroken

My home is my Castle - by Kari sa...

Blir aldri lei av å se bilder fra ditt vakre hus :))
Så stilig den kalenderen var :)
For ikke å snakke om hortensiaen.. Vakker...

Ha en fin kveld videre
Klem,Kari

Silje sa...

nydelige stemningsbilder, fatet på bordet med lys og tulipaner var aldeles skjønt!

Madicken sa...

Å, nå fikk jeg lyst på en ny hvit hortensia! Bare så synd jeg ikke er flink til å ta vare på dem...

Fine bilder :-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin