tirsdag 10. mars 2009

LITT AV HVERT


Litt bilder tatt i dag.

I kveld har jeg hatt besøk av en veldig god venninne. Vi har spist pastasalat, pratet og kost oss, og løst mange verdensproblemer;)



De blå tingene i kurven fant jeg lengst inne i kjøkkenskapet i dag. Har hatt dem lenge, og rett og slett glemt dem helt av. Deilig blåfarge. Madonnaen min er jo også ett yndet foto motiv for meg. Jeg er så glad i den




sikkert det 100 bilde jeg viser av spisestuen min. Vet ikke hvorfor jeg alltid ender opp med bilde av den. Jeg liker veldig godt lyset som strømmer inn., så det kanskje grunnen:)









9 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige bilder som alltid kari A :))
Og jeg blir aldri lei av å se bilder fra hjemmet ditt, bare så det er sagt :)))
Så flott alt er satt sammen....

Og den pastaretten din så nyydelig ut ;)

Klem,Kari

kroken min:) sa...

for noen nydelig blå gjenstander! og den pastasalaten så himmelsk ut!
namnam!

ha en fin kveld videre:)

Landstil sa...

Nydelige bilder!!! For en flott spisestue du har!!! Gleder meg til vi får større hus og egen spisestue!

De stoltrekkene var virkelig nydelige, kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem?

SofiesRom sa...

Kjempefine bilder.
Har lyst på hvita stoltrekk, hvor har du kjøpt dine???

Eli sa...

Nydelig spisestue,og masse fine ting du har,lekkert.

SofiesRom sa...

Heisann Kariann. THG, ja de har masse lekkert, kjøper du derfra nå?
Leste i avisen i dag...huff kor trist. Håper dere alle har det bra:) Hvis du vet hvor jeg kan kjøpe hvite stoltrekk, så gi meg et vink...wenche

Carpe Diem sa...

Fine bilder.

Ha ei flott helg:)

SofiesRom sa...

Heisann igjen...
Venter på å få se kommoden din Kariann...hvordan går det??
Torsdag/ fredag kommer Lene Bjerre, da får du komme å hjelpe til å pakke ut:)

Lenas hjem sa...

For et flott hjem du har. Kjempemoro og titte innom bloggen din. Veldig inspirerende.

Lena

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin