fredag 6. mars 2009

Nytt fuglebur

i dag tok vi turen til Fauske. Der fant jeg dette lekre buret fra House doctor. Som jeg har fortalt tidligere så samler jeg på fuglebur, og falt pladask for dette. Nå er det plassert i spisestuen , men det er bare midlertidlig. Jeg må føle meg frem hvor jeg vil ha det.....


Her ser dere litt av en annen samling jeg har, nemlig karaffler........
Huff! Jeg er virkelig fæl til å samle på ting. Blir bare helt forelsket i vakre ting.








Kjøkkenet mitt i ettermiddag.
Er på jakt etter flere stolkapper. De skal være gråstripet. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe slike?






Har funnet frem noen blåstripete puter. Siden jeg er i det "lune "hihi!













Har flyttet litt rundt på ting som vanlig. For øyeblikket er dette alt som står på sjenken.







synes marsipan eggene hadde så fine farger at de måtte bare med på ett bilde:)


Ønsker alle en super duper helg!

2 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh så fint bur du har kjøpt.....og ikke minst samlingen din med karaffler....Har samme smak vi ser jeg:O)Go`helg til deg fra Maliva

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Flotte bilder, fra et flott hjem! Jeg liker stilen din kjempegodt :) God helg!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin