mandag 9. mars 2009

Nytt prosjekt

Ett lite livstegn fra Victoriahuset.
Jeg er i gang med ett nytt prosjekt. Jeg kjøpte ett skatoll for 8 år siden . Det er ett nydelig skatoll, ,men det er i kirsebærtre. og det passer jo overhodet ikke inn her i huset. Jeg likte det så utrolig godt den gang jeg kjøpte det, men når sant skal sies så har det stått inneklemt i en bod i mange år.Jeg angret på hele kjøpet.For det kostet ganske masse. Har ikke klart å bestemme meg hva jeg skal gjøre med det. Nå har jeg imidlertid bestemt meg for å male det hvitt. Jeg har tømt det for en masse skrot. I morgen er det frem med malepenselen. Før og etter bilder kommer. Her er kroken i trapperommet

6 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Kjempeflott krok dette da!
Nydelig fuglebur!

Gleder meg til å se før og etter-bilder av skapet!

:)

Crinoline sa...

For en nydelig krok. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt. Det er jo bedre å male enn at det står bortgjemt. Lykke til.

Carpe Diem sa...

Gledar meg til å sjå bileter:)
Er på jakt etter eit skatoll eg og. Ein fin måte å ha eit arbeidsbord som ein lett kan skjule rotet på;)

HA ei flott veke:)

Mitt lille hjem sa...

En helt nydelig krok :)

Og en flott blogg..

Fin kveld til deg

My home is my Castle - by Kari sa...

Helt herlig krok :))
Så spennende med det skapet da :) Ja du kan jo like godt male det og bruke det istedet for å la det bare stå der :))
Gleder meg til å se det, selv om jeg vet at det blir lekkert ;)

Klem,Kari

aase sa...

Gledermeg til å se før og etter her ja!! Jeg har funnet ut at jeg er for utålmodig til slike male prosjekter jeg......

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin