onsdag 1. april 2009

Litt nye bilder

Klarte å slette hele forrige innlegg:((
Nå prøver jeg igjen. Har knipset litt bilder nå i kveld. Her er en liten sniktitt inn på soverommet


Favoritt lektyren........













Har oppholdt meg lenge på vaskerommet idag. Brettet, strøket og vasket ett tonn med tøy.



















Lagde påskegg i går kveld. Jeg var fri for decopagelim, så jeg måtte bruke trelim. De ble ikke helt så glatt å fine som jeg hadde tenkt, men de får ligge fremme til pynt likevel:))




























11 kommentarer:

Jorid ღ sa...

Så nydelige bilder :-)

Sleng deg med på konkurransen min!

Klem jorid

Mette sa...

Hei! Fint vaskerom du har! Må innrømme at husarbeid ikke er min favorittsyssel ;o) - er vel ikke den eneste....men i et slikt fint vaskerom kunne jeg trives!
Skal tenke på det når vi kommer så langt (en gang i fremtiden...)

Crinoline sa...

Nydelig vaskerom hos deg. Ikke så ulikt vårt.Synes påskeeggene ble fine.Ønsker deg en god påske.

Maliva`s verden sa...

Oh her var det mye fint og mange detaljer jeg må ta en titt til på:O)Fine påske-egg du har lagd også:O)Klem

Linda sa...

Så fine bilder! Og det vaskerommet må jo være en fryd å jobbe på :o)

Ha en flott kveld!

Klem Linda

Carpe Diem sa...

Kjempefine bileter. Du har det kjempefint heime <3
Tykte påskeegget var fint akkurat sånn som det var eg, likte at det ikkje var heilt glatt.

Ha ei flot helg;)

Frk. T sa...

Ville bare si at det ser ut som du har et vakkert hjem selv vaskerommet er nydelig!!: )

Kjempesøt blogg du har, kommer på besøk igjen!

Nattaklem fra frk t

Christine Louise sa...

For et nyyyydelig vaskerom du har :) Heldige deg.. Påskeeggene dine var jo kjempe flotte. Så flink du er :)

Ha en flott dag. Klem fra meg..

wenche sa...

Heisann Kari
Er ikke på jobb i dag:(
Ja, ta deg en tur en annen dag da, etter påske kanskje?
Men du får nu kose deg påFauke, er så mye vakkert interiør å se på.
Skal selv en runde i dag, kanskje litt nye blomster. Kor fint du har det, flotte bilder du har lagt ut. Snakkes. Klemz

tonemor sa...

For et nydelig vaskerom du har. Der var det orden i "sysakene".
Eggene var også kjempelekre.
God påske til deg

Livs Lyst sa...

Så fint vaskerom ja!!!

Hilsen Ljo

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin