søndag 5. april 2009

en liten forvandling.......

Og slik ble det ferdige resultatet:




7 kommentarer:

M by M sa...

Kjempe fint! Morsom eggholder/stativ!

Christine Louise sa...

Så nydelig eggholder da :) Hvilken farge hadde den før du malte den da?
Smart å ha en slik en da :)

Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Så nydelig det ble :))
Jeg kikket og på det eggestativet, og angrer nå på at jeg ikke tok det med meg ;)
,Kari
Ønsker deg og dine en god påske :)

Klem

Hjerterom sa...

Så fint det ble!
Angret at jeg ikke kjøpte meg på Kid i dag,var halv pris....
Koselig på bordet ditt nå ja !!

God påske til deg og dine

Påskeklem fra Siw

DittOgDatt sa...

Så utrolig koselig hus du har :)

små og store drømmer sa...

For et utrolig FLOTT hjem du har :)
Det er første gang jeg er inne på bloggen din i dag. Kommer absolutt til å besøke den igjen :)

Livs Lyst sa...

Koselige og stemningsfulle bilder!
Ha en fin kveld.
Hilsen Ljo

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin