torsdag 30. april 2009

Vår og pynt utenfor døren


Vi har hatt en nydelig vårdag i dag. 17 grader i skyggen er slettes ikke verst .
Jeg bor tross alt ganske langt nord. I ettermiddag har jeg kost meg ute med å pynte litt opp utenfor døren. Jeg er så glad i denne årstiden. Fuglene kvitrer i ett sett, og ungene koser seg ute hele dagen. Jeg har tatt sjansen på å sette ut litt blomster i krukkene mine. Det kan da virkelig ikke komme mer natte frost nå........?

Det lille bordet med de 2 stolene kjøpte jeg på jysk i fjor for 100 kroner. Det var sort, men i dag har jeg sprayet det med sink spray. Det samme gjorde jeg med lyktene mine. De har stått ute i flere sesonger ,og de trenkte virkelig til en oppgradering:))


Fugleburet fikk komme ut for å pynte opp litt utenfor



Slik ble lyktene etter en omgang med sinkspray.





Jeg elsker peoner, og kjøpte med en liten bukett hjem i dag





Den er så vakker....







Ett lite stilleben ved ytterdøren












Lavendel og andre krydderurter

















16 kommentarer:

Crinoline sa...

Du har virkelig fått det til.Vakkert inngangsparti-her må gjestene føle seg velkommen.Ønsker deg en fin helg.

MarnyAlice sa...

so fint du har fått det utanfor :) spray er tingen :)

håpe du får ein koseleg kveld :)

klem M :)

ramboline97 sa...

så utrolig fint... og hva med spray?? sink spray... jeg gir meg over så smart... ha en deilig helg med masse sol...
tomine

Maliva`s verden sa...

Hei,se der har du virkelig slått deg løs med zink-sprayen...Resultatet ble jo kjempe fint...Har samme lykt selv,som jeg sprayet for et år siden...og siden den gang er det mye jeg har sprayet..Ønsker deg en super fin langhelg..Klem fra Maliva

Englefryd sa...

Hei hei. Datt tilfeldigvis innom bloggen din, og her var det jammen MYE fint. Så flott du har ordnet det ute!! Gleder meg til å plante å ordne litt ute jeg også.

Håper dere får en flott langhelg
Og du for et super flott dukkehus!!!
Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

noe så nydelig.. Virkelig flottog gjennomført ;)
Hvilket merke bruker du på sprayen ??
Ser at jeg må til jeg og ;)

Klem, Kari

Nina i Paradiset sa...

Kjempefint!
Jeg har også freshet opp noen rustnelykter med sinkspray.
Likte det lille hvite bordet ditt innmari godt! Antikk sak?? Og sånn Garden Living-kurv har jeg sett på ett par blogger, men aldri i noen butikk! ???
Friske urter i maten er undervurdert!! ;)

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig fint ALT!!
Ha ei kjempefin helg!

tonemor sa...

for et nydelig inngangsparti du har. Så fint pyntet:-)
Alle som kommer til deg må nå virkelig føle seg velkommen med et slikt inngangsparti.
Ha en fin langhelg.

madam mim sa...

For et nydelig inngangsparti du har ordnet. Sinkspray har jeg ikke hørt om før, det skal kjøpes sporenstreks! :-)Ha ei riktig fin langhelg.

Maria sa...

Du har en fantastisk blogg, og såå flott du har det både inne og ute ;)
Jeg legger meg til som følger, og legger deg til i bloggelista mi ;)
Klem Maria fra Idekroken

Besta sa...

Så flott det ble ved inngangs partiet. Litt sink spray er ikke å forakte.
Ha en flott lang helg.
Klem Marilyn

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Victoria:)
...såååå fint du har laga til utanfor inngangspartiet dokka:):)
...som tatt ut av den flottaste katalog:):)
Kan eg spørre kva merket er på den sink-sprayen ?...den var såå flott..ikkje for blank.
DU er berre kjempeflinke:):):)

Ønsker deg og dine ei riktig fine langhelg:):) stor kos frå :Johanne

Romantisk Vintage sa...

Hei:)
Kom over bloggen din via NIB idag...oi, for en flott blogg du har, hjemmet ditt er bare nydelig, så utrolig fint du har det:) Masse flott bilder til inspirasjon:)
Inngangspartiet ditt ble så fint...titter snart innom hos deg igjen, for her var det fantastisk mye flott:)
Ha en strålende 1.mai og helg!
KLem:)

Livs Lyst sa...

Så koselig uteplass!!!!!

Vakkert og hvitt med sinkdetaljer.

Hilsen Ljo

Anonym sa...

Helrighet så nydelig! Ble litt inspirert av den sparyen, hvor får man tak i det og hva koster den?

-Lene

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin