mandag 20. april 2009

Vårfølelser

Jeg merker at det kribler i kroppen nå når det våres ute. Jeg har begynt å ordne litt utenfor dørene, og vinterleker og ski er satt bort. Vakker fuglesang vekker meg om morgenen, og humøret er på topp. Jeg elsker denne tiden av året. Jeg har handlet inn en del nye vårklær, og her viser jeg 2 kjoler jeg nettopp har kjøpt.
gleder meg til at dagene blir så varme at jeg kan pynte meg med dem:))






Den vakre rosa/grå kjolen er fra merket Cream. Den kjøpte jeg i Lier på butikken Nitsirkna. Den andre er fra den nye vintage kollektionen til kapphal.

7 kommentarer:

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Nydelige kjoler :) Jeg har også den fra KappAhl ;)

lillepooh sa...

Flotte kjoler...!
Desverre var ikke noe fra Vintage-serien 'min' fasong..

Livs Lyst sa...

Jeg har også vært og handlet på Kapphal i dag...
Ikke akkurat at jeg TRENGTE det akkurat.... :O/

Hilsen Ljo

Bjørkely sa...

hei!
Det var en utrolig fin lampe!

Tyra sa...

Ahh, de kjolene var lekre!!
Må se å få meg en før størrelsen forsvinner!!
Ønsker deg en fortsatt deilig dag!!
Klem

Herskapelig shabby sa...

Guri, så nydelig de kjolene var!! Må dra å se på Kappahl jeg også! :)

SofiesRom sa...

Heisann på deisann.
Lenge sia nu.
For en nydelig kjole du har kjøpt deg, du har nu veldig god smak skal du vite.
Skal komme en dag til Bodø, da bare må vi treffes, kanskje i byen, har lyst å se på interiør. Mye fint hos chalotte for tiden?
Har mistet tlf nr ditt, du kan kanskje sende meg d på sms. Mitt er 40200427

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin