fredag 17. april 2009

vintage klær


Hei alle bloggvenner!
Jeg har vært borte fra bloggen i nesten 2 uker nå. Har vært på påskeferie hos familien i sør,
Vi var på hyttetur i Nesbyen i Hallingdal. Nydelige forhold i slalåmbakkene.
Det har gått i ett siden vi kom hjem.
Masse å gjøre på jobb, og en god del klesvask og husarbeid.
Har vært innom Kappahl og kjøpt det meste av deres nye vintage serie.
Bare elsker den!!!!! Masse kombinasjons muligheter...
I dag har jeg og min kjære bestilt en romantisk tur til Roma. Vi reiser om 3 uker. Jeg gleder meg veldig!
Masse deilig italiensk mat, god vin og shopping;))))))
Ha en fin fredagskveld!
Klem




4 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Så fin disse klærne!
Kjøpt meg noe av de jeg også!!
Ha ei nydelig helg!!

Crinoline sa...

Ja,disse klærne er flotte.Det meste var solgt her,men fikk kjøpt en bluse og ett sjal.Ønsker deg en fin tur og god helg.

Almas Hus sa...

Skjønne klær!
Så heldig du er som skal til Roma.
-fikk Roma tur i 30 års presang av alma-mannen i 06, og det var bare en fantastisk tur.Jeg skal tilbake så fort jeg får anledning, forelsket meg fullstendig i den byen!-nyt turen.
God helg til deg.

Stina sa...

Hej! Så fint! Då måste jag bara tipsa om en webbshop www.tuvstarr.se
Klem!

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin