søndag 3. mai 2009

Pelargonia og peoner

Litt nye bilder fra loftstuen. Jeg har endelig fått tak i noen etterlengtede pelargoniaer.
Jeg åtte jo bare knipse noen bilder av den. Elsker disse vakre gammeldagse blomstene.

Skal begynne å pakke. Reiser til Roma snart sammen med min kjære. Tenker å reise ganske lett. Vil jo ha plass til noen shoppingfunn:))


Kjøkkenbordet fikk også en pelargonia.




Peonene fikk plass på peishylla i tvstuen



En gløtt ut i hagen. Det regner i dag, skulle egentlig arbeide litt i hagen, men det får vente til regnet gir seg




















12 kommentarer:

Linda sa...

Så vakre blomster! Nydelig farger:)

Du har en så nydelig og gjennomført stil, skikkelig lekker!

Ha en fortsatt fin søndag:)

Maliva`s verden sa...

Ja jeg har også pelargoniar i dagens innlegg..Så vakkert hjem du har...og Roma..så heldig...Venter spent på hva du finner der nede da:O)Klem fra Maliva

Silje sa...

Vakre blomster i min favoritt farge. Du er heldig som har funnet lyserose peoner, jeg har bare sett noen mørk rosa som ikke helt passer inn.

Klem Silje

Missfryd sa...

Heldige du som skal til Roma. En riktig god tur:-)
Så vakkert med de rosa blomstene mot det hvit. Lekkert og delikat.
:-)

My home is my Castle - by Kari sa...

Helt nydelige bilder som alltid hos deg Kari :)) Og blomstene er bare vakre :)) Elsker de jeg og..

Tusen takk for malingstipset.
Må ha meg enda en tur til Europris ;)
God tur til Roma, heldiggrsien ;)
Kooos deg..

Klem, Kari

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Så fine blomster :-D Bestandig forfriskende med blomster! :-)

Missunnelig på turen din til roma, håper dere får en herlig tur!

Ha en flott uke, klem Jorid

Livs Lyst sa...

Så lyse og fine bilder. Og enig med deg om denne blomsten. Det er vel en sånn vi alle med "lyse hjem" må ha! ;O)

Ha en fin kveld og en herlig Roma-tur!!!
Oioi... det blir herlig!

Hilsen L-jo

Balke gård sa...

Vakre blomster og ikke minst fargen på dem!!! -Vi har samme gode:-) smak:-)

Klem, Marianne

Home By Virginia sa...

Åh de var jo super søte da... ;) Klarer ikke å ta vare på kaktuser som liksom skal være umulig å ta livet av, så her i gården er det bare falske planter det går i... :P

Ha en herlig uke...!!! Blir kjekt å dra til Roma tenker jeg... ;) Hi hi

*--- Klem ---*

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei:)
Tusen takk for at du er så snill og kome tilbake med merket :):)...den skal eg prøve å få tak i!!

Kjempefine blomster du har kjøpt..desse to sortane er noko av mine favoritter.
Ellers må eg sei det igjen..dokke har det såå utrulig fint og såå gjennomført...og såå ryddig. Blir heilt imponert !!

På Roma-tur med din kjære høyres bra koselig ut. Ønsker dokke ein riktig fin tur ! Kanskje får vi referat frå spennande funn ;);)

Ha det godt :)klem frå Johanne

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Fotte bilder! Elsker lysekrona di og den falske peisen :)
Ha en kjempe fin tur til ROMA!

Anita sa...

Ja du har god smak i blomster også ;)

Flott blogg som alltid.


Har en utfordring til deg på bloggen min.
Hva er ditt beste interiør tips?
Tar du utfordringen?

Ha en fin Søndag.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin