fredag 1. mai 2009

Ett skap reddet fra å bli til pinneved

Jeg klarte i siste liten og redde dette skapet fra å bli knust til pinneved. Min tante som skulle flytte hadde beordret min onkel til å knuse skapet slik at det fikk plass på hengeren som skulle til fyllingen. Jeg synes det var for galt å kaste det , så jeg tenkte jeg skulle prøve å gi det en liten "ansiktsløftning".
Her ser dere det ferdige resultatet. Det ble ganske fint synes jeg:)) Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere det. Det begynner virkelig å bli fullt her i Victoriahuset. Får prøve meg litt frem. Kan hende jeg ender opp med å selge det.......


Slik så det ut FØR. Ikke akkurat min smak, men utrolig hva litt hvitmaling kan utrette.





Her følger noen bilder fra stuen i 1 etasjen




En liten titt på min ganske så nye lampe





Her er godstolen hvor alle min dagdrømmer blir til......






Stuekroken







Litt av hvert.......






















































11 kommentarer:

tinemor sa...

Så flott skapet ble i hvitt!!!
En skikkelig redningskvinne du ;-)
Nydelige bilder fra stuen din.
Du ahr det så fint og gjennomført!!!
Nyt dagene
Klem

moni sa...

skapet ble nydelig i hvitt, bra du klarte å redde det fra pinneved-døden:) vakre bilder du viser, herlige og inspirerende:) ønsker deg en nydelig helg:)

Livet er heeerlig sa...

Nyyyyydelig stue du har med mange flotte detaljer!
Jeg har leitet etter hvite bildelister, har du malt selv eller kjøpt ferdig hvite?
Og skapet ble jo helt forandre, fantastisk!
Ha en storveis helg
*Siv*

My home is my Castle - by Kari sa...

Du har det så lekkert :)
Og den lampa er virkelig nydelig...

Jeg har et akkurat likt skap som deg. Har arvet det etter min mormor. Det har lenge bare stått og ventet på å bli malt, men har liksom aldri kommet igang.
Nå ser jeg hvor flott det blir hehe ;)

Lyktene mine har jeg kjøpt på Europris :)

Klem,Kari

Silje sa...

Så lekker bilder du viser frem av stuen din, du har det kjempe flott. Og det var bra du fikk reddet skapet, for det ble fint med litt hvit mailig.

Klem Silje

Jorid ღ Noe På Hjertet sa...

Så nydelig du har det! Takk for inspirasjon!

Missfryd sa...

Herlighet så fint du har det, både ute og inne.
Det skapet ble bare SÅ fint hvitt:-)
Fortsatt god lørdagskveld til deg. Klem I

Missfryd sa...

Jeg glemte å fortelle at paviljongen vår er kjøpt på et hagemøbel-utsalg for 3-4 år siden i Holmenhallen i Asker:-) Hvor i landet befinner du deg?

Christinas låvebutikk sa...

Så nydelig det ble! Tenk at de hadde tenkt å kaste det...

Kos deg i helgen!!

Fru Lunas Drømmefabrikk sa...

Nydelig skap og nyyydelig hjem! Blir aldri lei av å se bilder av ditt flott hjem.

Hulda sa...

Så utrolig heldig at du fikk redda skapet, det passer jo supert hos deg. Nydelig! Flott har du det i stua også. Mange fine møbler. Jeg er også glad i lyse rom og møbler. :)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin