fredag 15. mai 2009

Litt nytt

Jeg var innom kid interiør i dag, og måtte jo bare ha med meg hjem de søte frokostbrettene i rotting.
Denne kurven med zinkpottene kjøpte jeg på kremmerhuset.

Lite brett, men veldig koselig;))



Det har vært en deilig varm dag her i nord, og jeg kjenner det brenner litt i fjeset. En god følelse så tidlig på sommeren. Jeg vil til slutt takke alle dere skjønne interiørbloggere som leser og legger igjen koselige kommentarer på bloggen min. Jeg setter stor pris på alle sammen!!!
Klem Kari


7 kommentarer:

Missfryd sa...

Jeg har også handlet kurv-ting på Kid. Utrolig fine til en rimelig penge. GJør seg både ute og inne:-9
Ønsker deg en herlig 17. mai helg.
Klem Ingrid

-Milla- sa...

For et fantastisk hjem du har! Jeg er i start fasen med mitt hjem og fikk masse gode ideer og inspirasjon fra bloggen din. Tusen takk! Klem

hjemme hos oss sa...

stakk innom for å ønske deg og dine ei flott 17.mai hælg!

Herlig at sola skinner på oss i nord og!
klem

Johanne si vesle interiør verd ! sa...

Hei Kari :)
Så fint du har planta...pelargonia er berre så nydelig..også lys rosa..hmmm..såå fint. Eg har kjøpt meg to òg..faktisk vanskelig å få tak i her eg bur. Var på tur forrige helg og då fann eg denne sorten du har. Dei var litt pjusk då eg kjøpte dei..men dei var dei siste der var...så dei måtte berre bli med meg heim igjen :):)Har no gitt dei god jord ..med gjødsel..då håper eg dei kjem seg:):)

Nydelig brett du har kjøpt på KID...ja dei hadde virkelig mykje fint no :):)
Så fin den kurven med sinkpotter er òg...Ja Kremmerhuset og er ein snadderbutikk :):)

Du/ dokke har det berre såå fint Kari :):)
Ønsker deg og dine ei riktig fine 17 mai feiring:) klem frå :Johanne

Interiør 63º N sa...

Masse fint å se hos deg igjen :O)
Har også vært innom Kid, men her var det ikke mye spennende å finne, enten har de tatt inn veldig lite av kurvtingene eller så har de vært veldig populære ;O(

Synes de brettene du har kjøpt var skikkelig fine :O)

Ønsker deg en fin helg og herlig 17.mai feiring!

Kirsti

Maria sa...

Ja de var skikkelig fine! ;)
har en lignende kurv med sink-krukker, men ikke hel lik.Skikelig dekorativt ;)
Klem Maria fra Idekroken

Maliva`s verden sa...

Wow..de brettene har jeg sett på tidligere,men mye dyrere..Ække rart at KID har tatt helt av med salget av kurvserien....Håper du har hatt en fin helg:O)Klem fra Maliva

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin