tirsdag 26. mai 2009

Litt nytt...

Hei og hå!! Jeg har hatt hektiske dager i det siste. Har ikke fått blogget på mange dager. Og jeg som skulle vise frem de nye tingene jeg kjøpte i Fauske sist uke. Nå er det gått så mange dager at jeg knapt husker hva det var;)) Hi hi! Det går unna i svingene her skjønner dere:))
Dette er bare noe bilder fra spisestuen min

Fantearbeidene kjøpte jeg på Fauske, det samme med kurven. Samler på slike jeg. Bruker dem til å ha tomater og urter i. Jeg kjøpte masse av Durance vaskemiddler også, men de gidder jeg ikke ta bilde av. For de har dere sett så mange ganger før;)


Dette lille bordet kjøpte jeg også. Detkostet nesten ingen ting, og jeg bare måtte ha det, men hvor det skal plasseres er en annen sak...........





Jeg har tenkt på å kanskje ha det i hagen, vi får se.....




Den fremste puten er ny, de andre har jeg sydd for flere år siden.

Ellers går det i samme tralten her hjemme. Jeg lengter etter ett nytt prosjekt å arbeide med, kjenner at jeg blir urolig av å ikke ha noe å henge fingrene i. Kanskje jeg skulle finne noe å male på????????????????? Jeg skal ta meg en runde i huset etterpå. Finner sikkert ett eller annet:)) Spørs om Victoriamannen synes det er like festlig som meg;))
Ønsker dere alle en riktig fin kveld! Klem fra meg:)


12 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelige ting du har kjøpt deg :)
Jeg er og glad i fantearbeid ;)
Bordet var flott det og. Det er såå godt å høre at flere er som meg, kjøper ting eller møbler og ikke vite hvor de skal plasseres hehe. :))
Finner alltid en plass pleier jeg å si ;)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Linda sa...

Så mye fint du har kjøpt!Alltid morsomt med noe nytt:)

Ha en fin tirsdagskveld:)

Klem Linda

M by M sa...

Så mye fint du fikk handlet! Likte spesiellt bordet!
Ha en fortsatt fin kveld!
Hilsen M

helene sa...

For ett fint hus du har! Og fine, nye ting. Man får da alltid bruk for ett ekstra bord;)

lillelise sa...

Hei!
Du fikk jammen med deg mye fint hjem! Bordet var kjempeflott, og fantearbeide er jo veldig sjarmerenede!
Ha en fin kveld

Margrethe sa...

Så flotte ting du har kjøpt :) Alltid kjekt å fornye seg litt.

Hilsen Margrethe

moni sa...

så mye lekekrt du har kjøpt deg og nydelig bord:) det gjør seg nok i hagen, men det blir nok vakkert så mange plasser for det var jo kjempefint:) ønsker deg en nydelig onsdag:) klem monica

Romantisk Vintage sa...

Så mye flott du hadde fått kjøpt deg,åh, så moro det er med litt shopping:))
Jeg er også svak for fantearbeid,synes det er sååå vakkert og fint:))
Klem

ralfefarfars paradis sa...

Så fint og gjennomført du har det hjemme-- beundrer dem som klarer å kjøre en gjennomført stil..ja noen ganger må man bare ha ting, selv om man ikke vet hvor man skal gjøre av dem...da har man en unnskyldning for å ommøblere litt.
Ha en fin kveld!!

Stine ♥ sa...

Mye fint du har kjøpt!
Og så har du det så fint hos deg. Hadde jeg hatt litt bedre plass, skulle jeg gjerne hatt det sånn :)

Solveig sa...

Hei hei:)
Like vakre og inspirerende bilder fra deg som alltid!
Sitter her å drømmer om en dag å kunne ha et hjem like vakkert som ditt:) Du er virkelig flink til å gjøre det fint rundt deg.

Ønsker deg ei strålende helg!

Drømme verden min! sa...

Du har et så flott og gjennomført hjem:) Masse inspirasjon!
Mye fint du har kjøpt deg, vi liker nye ting:)

Klem fra drømmeverden

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin