mandag 11. mai 2009

Roma

Fantastiske Roma..............!
Vi hadde noen flotte dager i Roma jeg og min kjære. Veldig varmt og nydelig vær, og for en vakker by!! Vi fikk gått noen mil i løpet av helgen:)) Fikk med oss de viktigste stedene som: Colosseum, Peterkirken, Spansketrappen, Panteon, Forum Romanum og Vatikanet. Pluss en masse andre steder som jeg rett og slett ikke husker navnet på:)) Det som ga sterkest inntrykk var Peterkirken og katakombene. Vi prioriterte opplevelser foran shopping,så det ble stortsett kun handlet til ungene. Men jeg kjøpte selvsagt en vakker rosenkrans i vatikanet. Ett vakker minne fra en fantastisk tur......












6 kommentarer:

Stine sa...

Åååå, Roma er fint :) Var der i fjor med kjæresten jeg også. Lengter tilbake!

Linda sa...

Det høres ut som om dere har hatt en flott tur!
Roma kunne jeg virkelig tenkt meg å besøke!

Flotte bilder!
Ha en fin kveld:)
Klem Linda

Livs Lyst sa...

Jeg vil også såååå dit!!!

Hilsen L-jo

helene sa...

Tror lite kan måle seg med roma!!

Missfryd sa...

Skjønner du har hatt en fin tur i Roma:-) Gleder meg vilt til jeg skal dit i august.
Fortsatt fin uke til deg.
Klem Ingrid

Margrethe sa...

Så koselig blogg du har :)
Roma er absolutt et sted å drømme om! Høres ut som dere har hatt det flott!

Hilsen Margrethe

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin