tirsdag 9. juni 2009

ett lite kupp...

Her kommer omsider ett lite livstegn fra dennne kanten:)
Jeg er mest ute på denne årstiden, og får lite tid til blogging og denslags. Ser at dere alikevel titter innom meg, og det setter jeg stor pris på:)) Veldig koselig å finne hilsninger fra dere! Selv om bloggen har vært litt forsømt de siste ukene. Jeg har vært på røde kors utsalg , og der fant jeg dette søte lille skapet til 150 kroner. Jeg har inntil videre satt det på kjøkkenet. Men det kan hende det havner ute på terassen.
Alltid greit med litt ekstra skapplass!





Jeg er veldig glad i å ha friske blomster rundt meg, og det blir brukt en pen lite formue på peoner gjennom mai og juni mnd.








Peoner er en av de vakreste blomstene jeg vet......





Jeg er litt bakvendt tror jeg.. hihi! Jeg har tatt av de hvite lin trekkene, og har nå kledd opp sofaen og stolene med naturfarget lintrekk. Ungene flyr ut og inn av hagen hele tiden, og det resulterer i Veldig mange grønn/brune flekker på de hvite trekkene. De får nå en liten pause frem til høsten. De fleste ville sikkert valgt hvite trekk om sommeren, jeg synes også de hvite er penere, men jeg er bare så lei av å vaske og vaske og vaske........nevnte jeg vaske????:))






Men det er nå ganske fint med det grå også....?

Klem KARI





21 kommentarer:

tinemor sa...

Så flott skap du har fått i!
Og ja, jeg er så hjertens enig,
-peoner er sååå nydelig og så lukter de så godt å!!!
Lekkert med grå/brune trekk på soffaen.
Deilig med forandring.
Og begge deler er lekkert spørr du meg.
Klem

Villa Creme sa...

Syns lintrekkene dine var vel så fine jeg;) Alldeles lekkert!

Landcharm sa...

Så koselig det var her hos deg. Kjenner meg igjen i dette med å være ute hele dagen....

Crinoline sa...

Hei.Skapet passer jo perfekt der det står nå også.Synes stuen din er flott med disse trekkene også,lyst og sommerlig.Ønsker deg en fin uke.

helene sa...

Pent uansett hvilke av fargene! Godt å høre at flere har unger som lager flekker i sofa...hihi;)

Missfryd sa...

Er veldig glad i naturlin, og så er det jo mer praktisk dag..:-)
Veldig fint du har det. Peoner er bare vakre og søtt lite skap du har funnet.
:-)

My home is my Castle - by Kari sa...

KJempeflott skap du har fått tak i og sofaen ble jo lekker med nytt trekk :))
peoner er bare sååå nydelige, elsker dem jeg og :)

veldig koselig å høre fra deg igjen :)
Ha en fin uke videre
Klem, Kari

Christine Louise sa...

Nydelig skap og et nydelig hjem du har :) Peoner er bare en fantastisk flott blomst :)

Ha en flott dag.

Klem fra meg..

Min lille krok i verden sa...

Nydelige bilder du deler, sofaen var nydelig i naturfarget drakt :-)

Jeg sendte deg en bestilling på dørskilt for litt siden, har du lest den?
Send meg en svar /bekreftelse på radiolog08@gmail.com er du snill
Varm klem fra meg

Drømme verden min! sa...

Virkelig et kupp ja! Moro når det går den veien og:)

Det var vel så lekkert med lintrekkene, nydelig!

Peoner er en stoooor favoritt!

Klem fra meg

Margrethe sa...

Lintrekk er flott :) Og mye mer praktisk med småbarn i hus!
Peoner er virkleig noen flotte blomster, og vel verd å bruke en formue på :) Pynter flott opp og er et blikkfang på bordet.

Skapet må jo betegnes som intet mindre enn et kupp! Kjempefint!

Hilsen Margrethe

krinkelkroken sa...

Så nydelig skap, for et kupp!
Alltid lekkert hos deg, og trekkene var flotte, her er mine hvite konstant skitne....går et par timer fra vask til de er stygge igjen, sier seg vel at det ikke er smart med hvitt trekk, 3 hunder og 4 barn!
Tror jeg må få tak i noen vatterte pledd å ha over, ellers må jeg finne på noe annet, for er rimelig lei av å vake trekk, synes de er vanskelig å få på igjen etter vask også, rene trimmen;)
Ha en strålende søndag, her skinner solen:)

Landlig eleganse sa...

Ser at det er fler enn meg som synes lintrekkene på sofaene dine er fine...Har dilla på lin, jeg! Sammen med hvitt og andre naturfarger er det herlig, og jeg gleder meg til jeg kan henge opp lingardinene mine;o) Ønsker meg en sofa i fargen også!

Ønsker deg en fortsatt god kveld!

Klem fra Mette

Rita sa...

Dette var et skikkelig fint skap. Så heldig du er som fikk tak i dette!
Jeg fikk nylig en stor bukett med peoner. Jeg er helt enig med deg; de er helt nydelige!

Min stil sa...

Hei. Det lille skapet var veldig fint, og jeg synes sofaen var kjempefin med grå farge.
Ha en fin sommer.
Klæm fra Susanne

Stine sa...

Så vakkert du har det! Dette er abselutt min favoritt blogg...klem Stine og god sommer!!

Anna sa...

Hei hei :)

Veldig fine de grå trekkene dine, veldig-veldig fine og! Er det trekk som hører til sofaen? Er på jakt etter trekk i den fargen selv, til Ektorp sofaen min. Hvit sofa på sommeren med hund er ikke gøy … men det finnes jo ikke grå trekk til den på ikea i Norge – i Sverige derimot finnes det … Men kan bestille på Bemz.com da. Men vil ha i litt kraftig linkvalitet.

Klem Anna

Livs Lyst sa...

Så skjønnt et nattbord!

Jeg har faktisk malt TRE (!) lignende i dag! Må ut og ta dem inn før det blir for fuktig ute. Så skal jeg ta siste strøk i morgen og så på plass!! Det er gøy!!

Så får jeg vel blogge litt om dem sendere.

Ha en fin kveld!
Hilsen Liv

Natalie sa...

Hei hei :)
Ja nå måtte jeg jammen skrive inn bloggadr din for den var ikke å finne på min daglige snikerunde side engang! Hihi, sånn er det å ha ferie, blir bare ikke så mye tid til sånnt! Men godt å se at du fortsattn er her :)

~Natalie~

Anonym sa...

Hei, hei!

For en utrolig vakker blogg du har!

Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggen i stua di?

Ha en fortsatt fin sommer!

Klem Tone

Kari sa...

Svar til anonym: Fargen på veggene i stuen min heter perlegrå.
Klem Kari

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin