torsdag 30. juli 2009

Deilig dag i solen

Vi er velsignet med fantastisk sommervær her i nord. 27 grader har det vært her i dag, og i morgen skal det bli enda varmere:))))) Vi har oppholdt oss ute i sola i hele dag, flyttet oss litt rundt i skyggen for å ikke bli helt kokt!! Vil takke for alle tips angående min etterlysning etter en gustaviansk sofa. Kjempehyggelig av dere:) Jeg har funnet en nydelig sofa fra ett firma som heter Epok. Skal undersøke litt nærmere om stoffer og priser. Spennende........! Snart klart for litt kaffe og is......


Nye rosa puter og kurv fra Kid






Elsker sommer.......




9 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Så heldig du er som kan kose deg ute i sol og varme..
Typisk at dere i nord har flott vær, mens vi har regn og sterk vind.. Eller motsatt ;)rene høsten her nede nå !!!
Den kurven du viser kjøpte jeg igår på Kid ;) Bruker den til blader jeg..

Jeg fant en nyydelig sofa som likner den du etterlyser, så gå inn her å se på den. de har såååå mye lekkert der.. sukk..

http://www.okadirect.com/Marianne-3-Seater-Sofa-productUS408-275.aspx

Klem,Kari

Livs Lyst sa...

Ja, nyt været! Det er slettes ikke så bra her nede....

Kos dere!! ;O)
Hilsen Liv

sylysten sa...

Fant plutselig bloggen din jeg, den var kjempefin;o) Nyt været dere som har det, vet av erfaring at dere ikke er bortskjemt med det;o)
Hilsen en regntung søring;o)
Linda;o)

Ann-Helen sa...

Så heldig du er som har sol og varme! Ser ut til at vi får en soldag i dag, og den skal nytes:)

Kjempekoselig på uteplassen din:)

Klem

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte bilder av din vakre uteplass :) Her er det ikke sommer og sol, akkurat, selvom det har vært opphold i dag. En får glede seg over det, om ikke annet!

Ha en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

Fru Luna sa...

Ja vi har hatt det riktig så fint her oppe i nord. Håper det fotsetter slik ;)
Klem

Hvitrose sa...

Hei:)
ååå så nydelig du har det hjemme hos deg!!!!helt herlig:)))
har kjøpt meg to sånne dekk stoler jeg å for ei stund siden,men har ikke fått de frem enda.Det er så skiftende det været her;))
Dekker du de til i regn?
Klem fra Ålesund:)

Heidi`s hvite perle sa...

Så nydelig blogg du har:) Herlig å finne nye blogger som er så koselige! Nyt det fine været i nord, vel fortjent! Kommer sikkert til å titte innom deg igjen;)

Romantiske Stinemor sa...

Her kan jeg tenke meg du koser deg..Håper du snart tar noen bilder fra verandaen din i år..klem Stinemor:-)

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin