fredag 17. juli 2009

Jeg er tilbake




Det har blitt ett veldig langt bloggopphold på meg. Jeg har vært på ferie i 3 uker, og da jeg endelig kom hjem funket ikke dataen. Det har vært en del frustrasjon her i Victoriahuset!!!!! Jeg hadde lyst å kaste hele raklet ut gjennom vinduet... Men alt ordner seg jo til slutt, og her er jeg igjen:)) Med masse herlige ferske ferieminner, avslappet etter en lang ferie, og klar for noen koselige blogge timer....


Her er litt forskjellige bilder fra hjemmet mitt: Vi begynner med badet på loftet



Her starter jeg alltid dagen, nyter å sitte her å sminke meg samtidig som jeg hører på radioen




Dette vakre speilet kjøpte jeg nå i ferien på Mols i sandvika.





Vi har reist rundt i hele norden. Bodd på masse vakre hoteller, nydt det varme deilige sommer været. Trasket i gamla staden i Stockholm, shoppet på strøget i Kjøbenhavn, spist masse deilig mat i tivoliet. besøkt dyreparken i Kristiansand. Hyttetur i Haugesund, badet i Drammensfjorden. Vandret i trondheims gater, besøgte Nidarosdomen.Handlet på Annas rom utenfor Kristiansand og Cornelias hus i trondheim, K-a i Kragerø pluss en masse masse andre steder. Det har blitt veldig mye bilkjøring, men det gikk veldig greit. Flinke unger og en tålmodig mann, hva mer kan man ønske seg? En fantastisk innholdsrik ferie har det vært, men det var sannelig godt å komme hjem igjen også! Borte bra men hjemme best....!






Det sorte speilet og lampen kjøpte jeg i Skellefteå i Sverige







Ett vakkert syn møtte meg i hagen da vi kom hjem. Alle rosene mine blomstrer, og det er virkelig ett syn jeg nyter....


















Jeg har plantet forskjellige typer roser rundt om i hagen min, litt forskjellige typer, men alle er lys rosa. Jeg er jo en håpløs romantiker.....










Det er så koselig å sitte her med morgenkaffen, nyte duften av alle rosene.....
























Ett lite tablå på terassen



























Her er ett bilde av tv stuen i underetasjen















Her skimter man kjøkkenkroken i underetasjen
















Dette er tatt oppe i kjøkkenkroken
















Spisestuen her med min nye Green Gate duk. Elsker prikker og ruter


















Dette brettet kjøpte jeg på K a i Kragerø. En nydelig butikk!



















15 kommentarer:

Linda sa...

Heisann.

Velkommen tilbake fra ferie! Høres ut som om dere har hatt en flott ferie:)

Nydelige bilder du viser! Du har en så gjennomført og nydelig stil:)

Ha en fortsatt fin ferie:)
Klem Linda

Ann-Helen sa...

Der var du tilbake igjen ja, tenkte på deg senest i går, savnet de fine innleggene dine!

Nydelige bilder som alltid, så koselig ute også! Flotte roser:)

For en ferie dere har hatt, hørtes ut som en topp tur!

Sommerklem

Home By Virginia sa...

Hei... :)

Så kjekt at du endelig er tilbake... Følger ivrig bloggen din og har savnet innleggene dine... :D

Ønsker deg en flott helg...!!!

*--- Klemmer ---*

madam mim sa...

Litt av en ferie du har hatt! Hørtes utrolig deilig ut :-)
Så flotte bilder du viser, du har et nydelig hjem. En fryd for øyet :-)

Ha en fantastisk lørdag!

Pernille sa...

Høres ut som en knall ferie. :) Kunne tenkt meg en slik "rundtur" selv et år. Og så er det jo bestandig slik at uansett hvor man er og hvor bra man har det på tur, så er det alltid godt å komme hjem igjen også.

Masse fine bilder fra huset ditt! Alt er så vakkert å se på, så harmonisk. Har savnet innleggene dine mens du har vært borte, så er godt å ha deg tilbake igjen! :) Fortsatt god helg!

Hilsen Pernille, fast leser uten egen blogg.

M by M sa...

Så mye fint du har kjøpt! Og flotte bilder fulle av inspirasjon! Skjønner veldig godt at du nyter å starte dagen på det badet! Det hadde jeg også gjort!
Ferien deres høres også helt perfekt ut. Norden er herlig å feriere i!
Klem fra M

My home is my Castle - by Kari sa...

Velkommen tilbake :)
Jeg har og savnet det og det er godt å ha deg hjemme igjen ;)
Skal si dere har vært overalt !!! Det blir mange mil i bilen, ja hvis dere har kjørt hele tiden da...
Og så mye nydelig du har kjøpt deg..:))
Du er en stor inspirasjon og har det bare sååå lekkert og gjennomført Kari :))

Ha en fin lørdag
Klem,Kari

Landlig eleganse sa...

Så flott at dataproblemene ble løst og velkommen tilbake! Har savnet innlegg og bilder fra ditt vakre hjem jeg også!

Klem fra Mette

Veronica's hus sa...

Koselig at du er kommet tilbake fra en vellykket ferie da. Artig at du var innom Cornelas Hus også. Jeg har så vidt startet å jobbe der, boligstyling osv:)

Enig med deg borte bra, hjemme best:)

God sommer videre:)

Margrethes hus og hage sa...

Så utrolig flotte bilder du viser! Du har et vakkert hjem!

Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Så Koselig å se at du er tilbake igjen:) Er fast følger av bloggen din og vil bare si at innleggene dine virkelig har vært savnet mens du har vært borte:)Er alltid så koselig og inspirerende når det kommer noe nytt fra victoriashus:)Nydelige bilder fra hjemmet ditt du viser:) Rosehagen din er bare helt nydelig, kunne godt nydt morgenkaffen der, ja;)
Ha en kjempefin søndag:)
Klem Rachel:)

Kari sa...

Tusen takk for alle nydelige kommentarer! virkelig rørende å lese! Jeg er så glad for hver eneste! Klem Kari

Laluna sa...

ÅÅÅ for en koselig blogg, og for et fint hjem du har! Ble veldig inspirert av det fine sminkebordet du viser fra badet ditt..Sånt har jeg alltid ønska meg, men tror ikke jeg får plass dessverre. inspirerende å besøke deg i alle fall.Her titter jeg nok innom igjen! Ha en fortsatt fin sommer.

Hvitrose sa...

Likte så godt brettet du kjøpte i kragerø!!Å jeg som var så"flink"å gå rett forbi den ....angreeee;)))
Nydelig liten plass Kragerø!!:)

Hvitrose sa...

Heisann:))
Må bare si at du har en utsøkt flott blogg!!:)))
Hilsen Bente

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin