mandag 20. juli 2009

litt av hvert egentlig...

Disse søte gamle kjøkkenhåndklærne måtte jeg bare ha med meg hjem sist jeg var på skattejakt. Gleder meg til å pynte med dem til jul allerede. Ja dere tror sikkert jeg har fått solstikk, men jeg er altså faktisk så smått begynt å glede med til jul.
Dette lysthuset står øverst på ønskelisten min.........hører du nissen!

Inngangspartiet mitt


Her er min gamle slitte stol. De 2 nye skal jeg ha på terassen.








i dag har jeg vært på salg på plantasjen og kuppet disse to stolene. Har en fra før, men den får pryde inngangspartiet.Har ikke fått dollet og stæsjet enda fordi vi driver og oljer terassen. Men i morgen er jeg klar. Da skal jeg finne frem ett lite bord, litt puter + diverse annet stæsj:)) Alltid gøy med litt nytt!

12 kommentarer:

Linda sa...

Heisann. Så nydelig header du har! Både dekkstolene og lysthuset står på min ønskeliste også:)

Ha en flott uke:)
Klem Linda

Maria sa...

Så fint du har det hos deg :) Skikkelig fine bilder.
Klem Maria fra Idekroken

Mio Casa sa...

Hei!
Får et nydelig lysthus - det kunne virkelig jeg tenkt meg også :-).

Lurte på om jeg kunne spørre deg om en liten ting... Synes det høye hvite skapet du har ved spisestuen din er så lekkert, så lurte på hvilket merke det er og hvor du har kjøpt det?

aase sa...

For et vakkert hus og inngangsparti du har!! Rålekkert, de skjønne rosen og de hvite stolene, en drøm. Lystuset hadde vært toppen av drømmefjellet!!

My home is my Castle - by Kari sa...

Akkurat det lysthuset har jeg skrevet om før og det står høyt på min ønskeliste og :))Lekkert rett og slett !!!

Og du viser nydelige bilder som alltid Kari. :))

Klem,Kari

tinemor sa...

Så flotte stoler du har kjøpt deg!!
Er det salg på Plantasjen`???
Ønsker meg en flott, men dyr hvit benk de har....
Klem

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei.. Så fint du har det altså..Og de stolene der er så lekre...Ja tenk å ha et slikt lysthus da...Koselig:)

Ha en fin tirsdag!

Klem fra
Lotta:)

moni sa...

så utrolig flotte stoler du har fått deg. Åsså så lekkert du pynter ute, elsker det:) utrolig flott header du har, helt nydelig:) Klem monica

Anonym sa...

Hej!!
Ville bara sæja att du har en fantastisk blogg...love youre taste :) Den ligger på "mina favoriter"
Ha en fab kvæll!!!
Mvh Pia :)

Kari sa...

Tusen takk til dere alle sammen for de nydelige hilsningene deres!
De varmer virkelig:))))))))
Svar til Mio Casa: Jeg har forsøkt å komme inn på bloggen din, men klarer det ikke:(( Skapet jeg har i spisestuen min er kjøpt for en del år siden, det kommer fra Villa Collection.
Klem Kari

Mio Casa sa...

Hei!

He..he..ikke så rart, for jeg har ingen blogg foreløpig, bare opprettet brukernavn :-).
Tusen takk for svar!! Siden det er noen år siden du kjøpte den, så er den nok ikke lenger å få tak i. Jeg får fortsette å lete :-).

Elin sa...

Tror jeg må ta meg en tur på plantasjen jeg òg , disse stolene har jeg nemlig blinket ut tidligere i sommer.
Lysthuset var bare rålekkert....hvem er det som forhandler dette ?
Fant bloggen din her om dagen og jeg må si du har virkelig et gjennomført og flott hjem.....har satt den opp på blogglisten min for å følge deg videre.
Ha en fin helg !

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin