fredag 28. august 2009

konkurranse........

Jeg kjøpte denne boken i går. En vakker bok full av gode tips og ideer. Om noen få dager er det 1 år siden jeg startet å blogge. Tenk så fort tiden går! I den anledning vil jeg ha en liten trekning. Fra og med i dag og en uke fremover kan den som legger igjen en liten hilsen på bloggen min, være med i trekningen om ett nydelig Dyrberg Kern smykke.
Du trenger ikke skrive så mye, det holder med å skrive at du vil være med i trekningen, samt bloggadressen din. Har du ikke egen blogg kan du bare skrive email adressen din. Lykke til alle sammen!
Klem Kari

56 kommentarer:

Anneli sa...

Gratulerer så mye med 1 års jubilèet Kari! Tror jammen jeg har fulgt deg siden starten også ;)
Koser meg med alle de nydelige bildene du legger ut <3
Konkurranser er alltid spennende, så det blir jeg gjerne med på :)
Ha en koselig helg!
Klem <3
PS har du fått med deg at det blir loppis og auksjon på Norsiadagan til helgen? :)

Linda sa...

Grattis med 1 års jubileum. Jeg har fulgt bloggen din en stund. Er gjerne med på konkurranse, gøy!
Jeg har nettoppp nå startet blogg selv, og du er velkommen til å ta en titt.

Linda

Natalie sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen:) Ja tiden den flyr av gårde! Blir gjerne med å ser om jeg kan vinne ja:) Ha en strålende helg!

~Natalie~

victoria sa...

jeg er gjerne med ;)
vi er jo navn søstre..
nydlig blogg, holder selv på og å opne en egen blogg..

klm victoria

Besta sa...

Gratulerer med 1 års jubileum. Selvfølgelig vil jeg være med og feire.
Ha en fin helg.
Klem fra Marilyn

aase sa...

Her tror jeg jammen vår lille Viktoria vil være med i trekning gitt!!

Gratulerer med flotte besøkstall, ikke rart i en spennede og inspirerende blogg!!

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei Kari :)
Gratulerer med 1-års jubileumet :)
Så fort tiden går...
Jeg vil veldig gjerne bli med på konkurransen din :))

Ha en fin helg
Klem,Kari

Christine Louise sa...

Du og du, for en flott premie :) Jeg vil så gjerne være med. Elsker de smykkene, men har ingen selv..
Drømme drømme :)

Klem fra meg..

Grys lille sa...

Gratulerer med et år som blogger! Jeg vil gjerne være med i trekningen din!

Ha en fin helg!
Klem fra Gry

Anonym sa...

Gratulerer med et års jubileum som blogger!

Spennende å følge bloggen din!

Ha en fortreffelig helg!
Hilsen fra Marianne

helle - pirettehuset.dk sa...

Vist vil jeg gerne være med!

God weekend
Helle

Missfryd sa...

Graulerer med jubilem. Jeg vil gjerne være med.
Jeg har trekning hos meg også, ta en titt hvis du vil.
God helg til deg.
Klem Ingrid

Crinoline sa...

hei og gratulerer med jubileum.Jeg vil gjerne være med. Ønsker deg en god helg.

Julie´s drømmehjørne sa...

Gratulerer med 1 års jubileum. Du har en fantastisk fin blogg som jeg følger med på hele tiden!
Blir gjerne med på konkuranse også.

God helg!

Klem Julie

Britt Eva sa...

Hei og gratulerer med 1 årsdagen. Snart vært her i bloggeland i 1 år jeg og - så en for vel finne på noe. Ha en fin helg
Hilsen Britt Eva.

Therese sa...

Gratulerer så mye med ett års dagen, og takk for kommentar i bloggen min:)!! Jeg er ganske ny på dette med blogging selv, men er helt overveldet over alt det lekre som befinner seg i din blogg!! For ikke snakke om det fantastiske hjemmet ditt som du er så snill å dele med oss andre:) Gleder meg til å følge deg videre i året som kommer:)

Klem Therese

Christina sa...

1 år går så fort!
Vil gjærne være med i trekningen din,så utrolig fin premie;)

Du har en nydelig blogg som er spennende å følge med på!
Og ikke minst et helt nydelig hjem...
Den boken ønsker jeg meg å!;)

Ha en strålende helg!KLÆM Christina

Jeanette sa...

Gratulerer med 1 års jubileum.
Du har et aldeles nyyyydelig hus. Er fast følger og gleder meg på hvert innlegg. Jeg vil gjerne være med i trekkningen din.
Besøk gjerne min blogg også.
Klem J.

sortekatt sa...

Et år ja ...det går fort gitt;)grattis!
Jeg prøver gjerne lykken i konkurransen:))
Den boka såg veldig nydelig ut,hvor kjøpte du den?

Ha en flott helg,klem Mona.

simmas hus sa...

Gratulerer så masse med jubileum! Jeg er gjerne med å feirer! Ha en fin helg !

Anonym sa...

Hei !!
Du har en nydelig blogg som jeg har fulgt en stund.. Har ikke egen blogg, men koser meg med å se på andres fine hjem..Veldig inspirerende og kos..

Gratulerer med 1 års jubileum.. Vil gjerne være med på konkurransen din..

Gleder meg til flere flotte prosjekter fra deg :-))

Ønsker deg ei fin helg..

Klem fra Marianne :)

marianfo@broadpark.no

Maliva`s verden sa...

Hei..1 år,ja da startet vi nesten samtidig da..Jeg feirer 30 okt.Alltid gøy med konkurranser,så jeg krysser fingrene og henger meg på:o)Go`helg til deg fra meg

Anonym sa...

Hei. Gratulerer med 1 års jubileumet! Kjempefin blogg du har. Vil gjerne være med i konkurransen din.
Klem fra lindapetrine@live.no

Trultemor sa...

1år er bra:) Koselig og spennende blogg! jeg er gjerne med!

Blå-hvit samlemani sa...

Gratulerer med jubileum! Klart jeg vil være med på konkurranse! Det er jo alltid gøy

Grete sa...

Hei, jeg er en ivrig leser av interiørblogger, men har ingen blogg selv. Har heller ikke vært med i noen konkurranse før, men da jeg så at premien er et Dyrberg Kern smykke, måtte jeg være med, jeg synest disse smykkene er så fine, så jeg vil gjerne være med i konkurransen din.

Gratulerer med jubileet, du har en veldig fin blogg.

Eli sa...

hei, jeg vill også bli med på den konkuransen,jeg elsker smykker og dill og dall som dere alle andre,tror aldri det blir nok jeg...hi,hi.god helg

Ann-Helen sa...

Ja den boken er nydelig, fikk den i posten forrige uke;)
Gratulerer med 1 år som blogger, jeg er ivrig leser hos deg!!
Kan jeg få legge deg til hos meg?

Ha en fin helg:)

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med 1årsjubileum :)

Selvfølgelig vil jeg være med på trekning!

Den boken høres fin ut, det er så mange som skryter av den at man blir fristet...

Ha en fin fredagskveld! hilsen Margrethe

Camilla, casadebach sa...

Så flott at du har holdt på i 1 år allerede - Gratulerer! Du har det så nydelig og inspirerer virkelig med flotte bilder og ideer!

Jeg blir gjerne med i trekningen!

Kos deg med den nye boka og go helg!

Hilsen Camilla

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års jubileum! Du har et nydelig hjem, er stadig innom og kikker på bloggen din!!
Jeg elsker Dyrberg/Kern, så kan ikke la denne sjangsen gå fra meg :)
Hilsen gerdis52@hotmail.com

Camilla sa...

For en flott blogg du har, en kreativ sjel =)
Her skal jeg følge med videre!!!

Melder meg også på konkurransen, så får vi se om jeg har noe vinnerlykke =)

En riktig god helg videre!

jordbærpiken sa...

Så koselig at du vil være med i konkurransen min! Jeg blir selvfølgelig med i din også. Nydelig premie. :)

Og du har en kjempefin blogg! Ha en herlig lørdagskveld. :)

Livy sa...

Heisann!
Ja den boken er helt super!! Gratulerer med jubileum! Jeg vil gjerne være med i trekningen din:)

God helg! Klem fra Livy

M by M sa...

Det var da en veldig fin gave! Klart jeg vil være med på det. Jeg har bloggen din på bloggrollen min og følger med her :-)
Klem fra M

Anonym sa...

Gratulerer så mye med et år som blogger! Du har en kjempe fin blogg, som gir mye inspirasjon!
Jeg vil gjerne være med i konkurransen din.

Hilsen vibeke.kristin@hotmail.com

fru Dyregod sa...

Gratulerer! Klart jeg vil vinne!

Maren Kristine sa...

Hei !! er ny her i blogglandia, men har "funnet" din blogg og jeg er imponert over hvor gjennomført hvitt og lekkert du har det !!! KJempefin blogg og mange flotte bilder du deler med oss.
Ha en flott dag i høst blæsten ;)

-maren-

Black Feathers sa...

Heisann. Gratulerer med et år som blogger, og jeg vil gjerne være med på konkurransen din. Flott blogg du har ;)

Ha en super kveld ;)

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer med 1 år som blogger :))
Den boken har jeg og , og den er bare såå flott !!

Jeg blir gjerne med på trekning ;)
Klem,Kari

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Hei:) Flott blogg, og gratulerer med 1 års dag:) Jeg blir gjerne med på konkurransen!
Klem Tina

Gry sa...

Gratulerer med 1 års jubileum! Jeg vil gjerne være med på trekning!
~Gry~

Maia Helene sa...

Oioioi! Grattis så mye med feiringen! :o)
Jeg er gjerne med på konkurransen, spennende! Synes bloggen din er veldig koslig, er stadig innom her og får romantiske ideer!
Klem Maia
http://maiahelene.blogspot.com/

karoline Kjøs sa...

vil gjerne være med på trekningen

Villa Creme sa...

Følger bloggen din, den er flott! ...også vil jeg også delta på konkurransen selvfølgelig.
Så snill du er:)

Hege sa...

Hei Kari!
Du har en aldeles nydelig og inspirerende blogg som jeg har kikket på en stund:-)
Gratulerer så mye med 1 års - jubileum!
-Og jeg vil gjerne være med på trekningen din:-)
Ha en fin uke , klem Hege.
PS! Bli med i trekningen min om du vil:-)

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års jubileum!
Har ikke egen blogg selv, men er ofte innom din!! Nydelig!!

Hilsen Liv
Oliven@adsl.no

Fru Jacobsen sa...

Hei!

Jeg vil gjerne være med jeg!! Har nettopp begynt å blogge og er bare helt frelst og får ikke nok av det!!
Du har en flott side som jeg henter mye inspirasjon fra!! Takk!

http://frujacobsen.blogspot.com

Ha en nyyydelig tirsdag!!

Janette sa...

Gratulerer så mye med 1års dagen!!! Så spennende med konkurranse! Jeg blir gjerne med!!!
Klem fra Janette

Loccitane sa...

Hei.

Jeg vil veldig gjerne få gratulere deg med feiringen av ett år, og vil veldig gjerne få være med på trekningen din.

Ønsker deg en kjempe fin dag!

Min stil sa...

Hei hei og gratulerer med ett år med blogging. Koselig blgg du har :) Jeg vil gjerne være med på konkuransen din. Klæm fra Susanne

Cecilie sa...

Gratulerer med 1 år som blogger. Selv har jeg nesten akkurat startet opp.
Selvfølgelig vil jeg gjerne være med på trekningen din. Krysser fingrene.....

Englefryd sa...

Jeg er også gjerne med i trekning:-)

Stubbetufsa sa...

Hei, Kari!
Jeg vil gjerne være med på din konkurranse!
Klem fra nord!

map79 sa...

Hei,
gratulerer så mye med jubileet! jeg er gjerne med i konk'en din ;)

Kreoline sa...

Hei, takk for koselig kommentar. Ja, jammen går tiden fort. Den boka kjøpte jeg også for en stund siden, har kikket mye i den, masse god inspirasjon, men det må jeg si det er på bloggen din også. Ha en fin uke, klem.

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin