mandag 31. august 2009

Du har fortsatt mulighet til å vinne ett vakkert Dyrberg/ Kern smykke

7 kommentarer:

Mormors Have sa...

Hei Victoria!

Ja, da slenger jeg meg med sånn i siste liten:) Gratulerer så mye med jubileum! Jeg er ikke så langt unna selv...;) Håper du fortsetter gjennom neste året også!

Klem fra Camilla/Mormors Have

Guttemamma sa...

KLart jeg vil være med!! Gartulerer med jubileum, har det snart jeg og!! ER ikke den boken helt herlig,blar og blar i den...ha en fin kveld!!
Klem

Gunn Elisabeth sa...

Vil gjerne delta på konkurrasen:)
Gratulerer så mye med jubileum - leser bloggen din masse fine bilder der kreativiteten blomstrer!

Gunn Elisabeth

Bea sa...

Jeg vil gjerne bli med på trekningen.
Gratulerer med jubileumet:o)
Og takk for en inspirerende og flott blogg.

Klem Bea

aase sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
map79 sa...

Nå har jeg sittet her og sett på alle bildene av huset ditt - og jeg er helt stum av beundring! Vel, ikke helt stum - klarer å snakke nok til å fortelle at det må være et av de flotteste hjemmene jeg har sett. Til og med møblementet i dukkehuset er helt gjennomført til fingerspissene! Jeg tar av meg hatten, du er helt rå!

Monicas sa...

æ hiv mæ med...i siste sekund...alltid trivelig her....ha en flott helg

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin