torsdag 20. august 2009

En vakker gave....

Endelig tid til å sette seg ned med bloggen. Her i Victoriahuset har det gått i ett den siste uken. Ferien er difinitivt over, og hverdagen har innhentet oss. Litt deilig egentlig. Ungene er glade for å være tilbake på skolen, og vi voksne har full fokus på jobben. Har en god del å ta igjen der etter en veldig lang ferie. Sånn er det hvert år;)) Var en snartur innom plantasjen i går og handlet inn litt eføy.


Rosenkransen kjøpte jeg i Roma i vår. Kjøpte noen stykker som jeg har dandert litt rundt omkring. Jeg er veldig glad i kors og krusifikser.....


Her idisse stolene nytes ofte ettermiddags kaffen



Denne vakre esken fikk jeg av min gode venninne Lena da hun kom hjem fra ferie i dag. Hun vet jeg elsker slike, og hun kjenner virkelig godt smaken min. Tusen takk snille Lena!!



Jeg bruker det som bilde her på skrivebordet tenker jeg.......



Klem Kari

8 kommentarer:

NUSSE sa...

For en lekker krok å nyte kaffen i! Helt nydelig. Dette er en ny blogg for meg -alltid kjekt å oppdage nye, spennende blogger :-)

Klem fra meg.

Kjeruben sa...

Vakker eske :-D
Og så koselig det var i kroken din... krølle seg sammen i ein slik stol med god bok .... *drømme*

~ Camilla ~ sa...

Så pent du har det i huset ditt. Virkelig nydelig hvitt, med mange vakre detaljer.

~Camilla~
Nordisk Landliv

sinnlighet sa...

l o v e l y

agneta från österlen, sverige alltså

Missfryd sa...

Så mye lekkert det var her:-) Liker stilen din veldig godt. Håper du har hatt en fin sommer og så ønsker jeg deg en herlig helg.
Klem Ingrid

Therese sa...

Så mye flott du har!! Og den gaven var jo bare nydelig!! Heldig du er!!!

Margrethes hus og hage sa...

Så utrolig koselig du har det! Kjempefine bilder. Så flott gave du har fått, det er ekstra gøy når man får ting som virkelig faller i smak!

ha en fin helg :) hilsen Margrethe

Martine sa...

hei:-)

Utrolig vakkert hjem du har, drømmer meg helt bort i alle disse bildene må jeg si:) legger deg til i følgelisten min, så kan du jo ta turen innom min blogg også. Jeg er helt ny i bloggverden og gud så moro det er:-)

ha en flott kveld

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin