torsdag 27. august 2009

Ett lite prosjekt.......


I går lovte jeg at jeg i dag skulle vise frem mitt nye prosjekt. Jeg kjøpte for en tid tilbake ett skap på Fretex. Det var ett speilskap ment for badevegg. Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gjøre med det, og i går meldte det seg ett lite behov i loftstuen. Jeg har en vegg der som har vært så naken. Tenkte litt på å kjøpe en ny hylle, men så kom jeg på dette skapet jeg hadde stående på boden. Jeg hadde lyst til å fjerne speilet, og isteden montere hønsenetting på skapdøren. Problemet er at jeg ikke klarer å fjerne speilet uten å måtte knuse det.Som det overtroiske mennesket jeg er, kommer ikke det på tale. Jeg får prøve å tenke ut noe annet smart. I mellomtiden har jeg tatt av døren, grunnet og malt, og hengt det opp på veggen i loftstuen.Før og etter bildene kan dere se litt lengre ned i innlegget mitt. Dette er lese/skrive kroken på kjøkkenet mitt.




Etter: Slik ble skapet etter jeg fjernet døren og ga det en skvett maling



Her er jeg i full gang med å style det..........

Jeg må prøve meg litt frem før jeg blir helt fornøyd.........




Her males det......






Før: Slik var det, Ett veldig koselig speilskap, men jeg hadde ingen steder å henge det. Fargen var mye gulere enn det fremstår her. Jeg har som sagt bare hektet av døren, slik at jeg kan sette den på hvis jeg angrer meg. Jeg betalte bare 189 kroner for det på Fretex, og tanken var å bruke det på hytta. Der passet det desverre ikke, derfor har det bare blitt stående. Men nå er det kommet på veggen i loftstua..........















For mange år siden fikk jeg ett vakkert gips bilde av mannen min. ajaeg har alltid likt det veldig godt, men fant ut at jeg skulle friske opp hvitfargen litt........







Slik var det før








6 kommentarer:

Therese sa...

wow så nydelig det ble!!! Elsker den lille leseskrive kroken din og!! Et slikt bord ønsker jeg meg :) Flott gipsbilde også!!! Skal si du virkelig får til dette med interiør ja!!!

Ellemeller sa...

Det gipsbiletet var ekstra vakkert!

Anita

Prinsesse Elin sa...

Flotte prosjekter og med nydelig resultat. Ha en herlig kveld. Klem fra Elin:)

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh så mye lekkert du viser idag :)
Kjlkkenkroken er jo lekker, skapet er nydelig og det gipsbildet... Ja vakkert !!!!
Me like A LOT :)

Klem,Kari

Stine sa...

Så flott skapet ditt ble, gjør seg alltid med litt hvitmaling:-)
Koselig kjøkkenkrok..
klem Stine

På landet sa...

Det ble kjempe fint, trenger ikke dør på =) bildet var skjønt.

ha en fin helg

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin