tirsdag 11. august 2009

Ett nomadeliv........

Møbler og ting lever ett nomade liv her i huset. Jeg flytter rundt på ting hele tiden. Hvorfor? Fordi jeg elsker det!!! Jeg digger å skape nye miljøer. Det er faktisk ren terapi for meg. Jeg kobler virkelig av når jeg driver med dette;))
Ett glimt av kjøkkenet....... Her er en snik inn på hobbyrommet mitt

Jeg har omøbelert litt i dag. Måtte jo flytte litt på ting etter jeg fikk det nye skapet på kjøkkenet. Det skapet som tidligere stod der, er nå flyttet ned til tv stuen. Der har jeg ett lite te kjøkken. Og det passet i grunn like godt der. Små blå detaljer i interiøret....





Jeg har samlet på hvitt og blått porselen så lenge jeg kan huske...










En liten krok nede i kjelleren min......

Vil gjerne få takke for alle de hyggelige kommentarene jeg får. Det motiverer til å fortsette. Jeg vurderte en stund om jeg skulle ta en bloggpause. Følte jeg hadde for liten tid til å blogge. Har manglet litt stoff å blogge om siden jeg har vært så mye utendørs. Det har ikke vært noen interiør prosjekter her i huset i sommer. Alt har foregått ute i finværet. Men nå går det mot høst, kveldene har blitt mørkere, og vi tilbringer mer tid inne. Jeg er igjen begynt å tenne masse stearinlys. Pynter og ordner inne, og ser meg rundt i huset etter ett nytt prosjekt. Og jada! det er plenty av ting som skal gjøres. Så her blir jeg værende enda en god stund. Kommende prosjekter skal fortsatt deles og diskuteres med andre interiør elskere. Vi høres...........
Klem Kari




9 kommentarer:

Hulda sa...

Oi, så mye flott du har! Dette likte jeg virkelig. Har ikke vært innom din blogg før, men hit vil jeg komme tilbake snart, så jeg linker til deg. :)

Syns også det er supert å ommøblere og ordne i huset, og det er sant, man slappe ordentlig av når man holder på med slikt. :)

Crinoline sa...

Så flink du er som flytter rundt på interiøret.Er ikke så veldig flink til dette selv.Både kjøkken og de andre rommene du viser er nydelige.

Christina sa...

Vakkert hos deg som alltid!;)

Ha en fin kveld!Klem C

M by M sa...

Så mye fint! Ser ut som du har det skikkelig koselig hjemme!
Klem fra M

Margrethes hus og hage sa...

For noen flotte bilder, du har et vakkert hjem!

Og så bra at du fortsetter å blogge :) Koselig å titte innom hos deg.

Hilsen Margrethe

My home is my Castle - by Kari sa...

Godt å høre at du blir her Kari :)
Nydelige bilder som alltid.. Kjøkkenet ditt er bare såå fint :)

Klem,Kari

Drømme verden min! sa...

Saa fint du har det! Utrolig mye fine hvite møbler. Kjøper du mye loppis og pusser opp? Kunne tenkt meg alt jeg;)

elsker også å flytte om, til gubbens fortvilelse..
Rent og ommøblert hjem før helgen, og friske blomster-elsker det!

Ha en fin uke!
Drømmeverden;)

Beate sa...

så flott kjøkken du har!
Ommøblering er gøy. Rommene blir jo helt nye bare ved å flytte om litt.

Ha en fin dag!
Beate

Anonym sa...

Hei. Syns møblene dine så så fine og blanke ut. Jeg holder på å male møbler selv nå, men blir ikke fornøyd. Jeg har maling med glans 40. Bruker du rull eller pensel?

Jane

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin