søndag 9. august 2009

Nytt fantastisk skap! Hurra!

Her er mitt nye skap på kjøkkenet. Det er superfint og rommer veldig mye!
Jeg har tenkt å male det litt jevnere. Det er selvsagt malt i shabby look, men jeg ønsker en jevner hvitere farge. Nå skal jeg bare kose meg med å pynte å dolle. Jeg må prøve meg litt frem. Vet ikke helt hva som skal få lov til å pryde hyllene........
Jeg er veldig fornøyd:))











Endelig tid til litt blogging. Vi har hatt feriegjester, og vi har vært på farten hele tiden. Bading og båtturer har vært høyt prioritert:)) Se så fint skap jeg har fått! Jeg fant det i en butikk i går, og jeg bare falt pladask! Det rommer masse masse, og etter litt smiskende overtaling på telefon til Victoriamannen ble det med meg hjem. Verdens beste mann !!!!! Jeg hadde heldigvis min kjære svoger med på handletur, og takk å pris for det. For skapet er digert. Det var heldigvis i to deler, så vi fikk lirket det inn i hver vår bil. Tusen takk kjære Per!

13 kommentarer:

Living LaVida sa...

Så flott skap du har fått deg! :) Syns du hadde en kjempefin farge på veggene dine, vet/husker du navnet på fargen?
Ha en fin søndagskveld!

Camilla, casadebach sa...

Så lekkert skap! *misunnelig* Skulle ønske jeg hadde plass til å "ta sånt med meg hjem"! Her er huset så gammelt at det er to piper/brannmurer, masse kriker og kroker og skråtak som gjør det umulig med store flotte skap!

Kos det med det nyinnkjøpte og fortsatt go søndagskveld! ;)

Hilsen Camilla

My home is my Castle - by Kari sa...

Skapet er virkelig lekkert :)
så heldig du er..

Klem,Kari

Nostalgia sa...

Grattis ! Kjempefint skap, og så kjekt når du nå kan kose deg med å innrede det :-)

Nyt kvelden !
Klem, Nostalgia

Balke gård sa...

SÅ flott en blogg!!! Jeg er helt målløs, digger alt du viser!! Må tilbake å se mere, hadet så lenge:-) Klem, Marianne

Crinoline sa...

Du har all grunn til å være fornøyd,skapet er lekkert. Skulle ønske jeg hadde hatt plass.

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig vakkert!!
Kjempeflott hos deg!!

Guttemamma sa...

For et praktmøbel du har fått i hus!!! Jeg strever sånn med å komme inn til deg,gjort det lenge...,bare henger liksom. Vet du om det skjer med flere???
Anette:-)

Margrethes hus og hage sa...

Det var et flott skap! Skjønner godt du er fornøyd med det :)

Ha en fin uke! Hilsen Margrethe

Blå-hvit samlemani sa...

Kjempelekkert skap! Så mye fint du hadde.

Home By Virginia sa...

GOSH så lekkert...!!! :D

Blir spennende å se bilder etter hvert om hva som havner i det... ;)

Ha en fin uke Victoria...!!!

Klemmer fra meg

Livs Lyst sa...

Ja dette var fint, syns jeg også!!
Passet godt der!

Hilsen Liv

Christine Louise sa...

Virkelig et nyyydelig skap :)

Klem fra meg..

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin