onsdag 26. august 2009

shopping i Fauske

I dag dro mamma og jeg en tur til Fauske. Vi måtte selvsagt innom de interiør butikkene som finnes der, samt 2 antikvitets butikker. Vi hadde en veldig hyggelig deg. Og tok en deilig lunsj ute i solen. Litt shopping ble det jo, Jeg samler jo på Green Gate ting i beige og polkadott, så det ble kjøpt litt av det
På en av antik butikkene kjøpte jeg dette overlakenet. Jeg pleier å bruke dem som duker og stoff til lifter.

Veldig søtt på spisebordet......


Jeg kjøpte også denne vakre vannkaraflen med glass.



Den skal få pynte opp nattbordet mitt.




Skjønne eggeglass





Søte syltetøyskjeer og servietter måtte jeg også ha. Nå er Green Gate samlingen min snart komplett.






Til sist ett stemningsbilde fra sofakroken.
I morgen skal jeg vise dere ett nytt prosjekt.......
Klem Kari







7 kommentarer:

Inga Helene sa...

Hei!

Mye fint her. Besøker Fauske av og til, så skulle gjerne visst hvilke butikker du anbefaler.

Pure white vanilla and cats sa...

Ohhh ælskar Green gate och just den færgen!! Sååå mkt fint du fick tag på!!! Du har också en super fin blogg!!! Ær inom vældigt ofta!!!
Ha en god kvæll!!!
Kramisar oss 3

Nina sa...

Ååååå, Sjalu på eggeglassene dine!! ;o))

Kerstin sa...

Så mye fint du har kjøpt ....det overlakenet var nydelig...
Er ganske svak for disse...

Ønsker deg en fi9n dag..
kerstin

Therese sa...

så mye flott du har kjøpt deg!!! Kjempe koselig stemningsbilde også:) Hva heter fargen du har på veggen?

Anonym sa...

Fargen på veggen i stua mi heter perlegrå.


Tusen takk for alle flotte kommentarer
Klem Kari

Britt Eva sa...

Så fint det var hos deg. Fint med polkadot i beige. Det er loppemarked her i helg og et er år siden jeg har vært på et. Da må jeg se om det er noe å finne der. Spent på om det er mulig å finne gamle hvite laken/ sengetøy, linhåndklær osv. Tidligere fikk jo dette ligge - ikke så mange som var interessert. Det har vel snudd litt. Ha en fin helg.
Britt Eva

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin