søndag 13. september 2009

Innekos.....

Det har vært en litt rar helg. Begravelsen på fredag ble en fin og verdig stund. Vi har brukt helgen til å samle oss litt. Mimret og grått, men også smilt og ledd sammen. Vi har så mange vakre minner som vi for alltid vil bære med oss i hjertene våre:))))
Vi har bare kost oss inne, og spist deilig mat. Det er ett ufyselige vær ute. Bildet er tatt for noen mnd siden. Det er fra tv-stuen vår. Jeg vil gjerne få takke for all omtanken deres og alle trøstende ord i kommentarene fra dere. De varmet og rørte meg dypt...........
God søndagskveld til dere alle! Klem Kari

6 kommentarer:

Julie´s drømmehjørne sa...

Så fint at begravelsen gikk fint! Var selv i begravelse på torsdag, ikke gøy. Syns den "peisen" din var helt nydelig og er på jakt etter en selv. Hvor har du kjøpt den, og er den et spesielt merke?

God søndagskveld.
Klem Julie

Christine Louise sa...

Så nydelig bilde.
Kondolerer så masse. Det er trist å miste noen man er glad i, Savner farfar noe enormt. Selvom det er 1 år siden han døde.

God klem fra meg..

Line Cathrin sa...

Så godt det gikk fint. Slike dager er tunge men som regel kan man tenke tilbake til dem med minner om godt samvær med familien.
Lekker spisestue og peis du har. Skulle så gjerne hatt det der ja.
Ha en fin dag. =))

nr14 sa...

Livet er litt snodig....det går videre uansett og da er gode minner kjekt å ha;)

Veldig pent hjemme hos deg:)

Renates Kammers sa...

Hei Kari!
Takk for en varm hilsen! Var godt å høre at det ble en fin begravelse selv om det er en fryktelig tung dag! Det går bra med med oss, men har vært noen tårer, men mye latter også, historier som har blitt fortalt og mye mimring. Veldig fint:) Er godt å sitte å minnes slik, sorgen blir på en måte litt lettere da.. Men dagene går jo i bølgedaler, men sånn vil det alltid være.

Utrolig flott bilde du har lagt ut! Veldig koselig med det te servise:) Du har en veldig flott blogg som inspirerer mye!

Sender deg varme tanker i høstværet!

Klem Renate:)

torleif ann karin sa...

Du har det så lekkert og stilrent...sukk...
Det blir aldri sånn hos meg ...
Klem Ann<3

stemningsbilde fra stuen

stemningsbilde fra stuen
2010

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008

slik så det ut i huset vårt ut da jeg begynte å blogge i 2008
Den gang var det shabby chic stilen som dominerte bloggene

MINE BILDER:

MINE BILDER:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin